< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dodite,citajte[ako vam se da] i vidite.

.nece ti bit od koristi al'.

martina ---
nekad glupa
nekad pametna
nekad bezobrazna
nekad te voli
nekad te NE VOLi.
nije savrsena
nekad grijesi
plavusa na kvadrat
&&&
samo se zeli zabavit.
MSN: mestrovic@hotmail.com

.LiNKiCi.

uhhh. izbrisala sam linkove jer je pola ljudi izbrisalo blogove. tako da krenem ispocetka.
pixie mixie
neica

petak, 20.10.2006.

.,.,~`**NovOSt**`~,.,.

evo kao sto i sam naslov post kaze, ima nekoliko novosti...
jedna od njih je da sam se ja danas skoro zadavila s BADEMOM, ali na srecu sve je dobro proslo...
druga novost je da sam dobila osobnu...hehhe...
tako je to kod nas...
buraz, mi ide za mjesec dana polagat vozacki...
eto to bi bilo tih par novosti!!!
sad idem pobrisat spot, od evanescencea, jer cu stavit novi...
inace me uzasno smeta, kad netko ima napravljeno da mu na blogu svira jedna pjesma, to je ok- ali kada jos stavi neki spot... pa to sve zajedno svira... to mi onda ide na zivce.
tako da cu ja sad ici stavit neki spot...
evo ideem...
tako- odlucila sam stavit ashlee simpson, pjesma ''invisible''!
svida mi se pjesma, jer se stvarno moze usporedit, s nekim situacijama u zivotu...
ma, uostalom poslusajte sami pa se uvjerite!
pozdravljeni svi budite!
puuuuusa!



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.