Samo nesto kratko... - Blagoslovljen... - Blog.hr

Trenutacna zivotna filozofija:
Ostani, Isuse... Molim Te!

Za slucaj da hocete znati koliko ljudi cita ove moje dubioze:

Counters

hit Counter

Blagoslovljen...

ponedjeljak, 13.03.2006.

Samo nesto kratko...

Ja sam blagoslovljen.
Ja sam siguran.
Ja uzivam u zivotu.

Jer Gospodin me blagoslivlja,
Gospodin me štiti od zla,
Gospodin je patio da bi meni bilo dobro!

Cini mi se da je ovogodisnja korizma nekako posebna. Nekako, kao da ponovo uspostavljam neke kontakte sa Bogom, na kojima se vec pomalo i nakupila prasina.

Mnogi ljudi su do sada prosli kroz moj zivot. Neki su se zadrzali dulje, a neki krace. Ipak, neki su i jos uvijek tu. I ovom prilikom im zelim zahvaliti sto me nisu izbacili iz svoje realnosti, iako fizicki nisam uz njih.

Kada sam otisao u Bec, za mnoge kao da sam prestao postojati. Jednostavno, prestao sam biti bitan u njihovim zivotima. Ipak, ostalo je vas par koji ste vec bezbroj puta dokazali da me shvacate i prihvacate, bez obzira na to sto se vidimo tako rijetko. A i onda kad se vidimo, nekada me bude tesko podnijeti. Hvala vam na vasem strpljenju i na vasoj ustrajnosti. Puno mi znacite. Nemojte odustajati od men.

Stvarno sam blagoslovljen. A neka nas dragi Gospodin blagoslovi i cuva sve vas, te neka uvijek bude uz vas.

- 01:53 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sto reci...
Heh, da... rekli su mi ljudi da je ovo jos jedan dobar nacin ispucavanja frustracija, pa rekoh, valja i to isprobati...

Puno hvala Matei i Slavenu koji su me doveli ovamo, te Ivani, koja mi je pomogla pri izboru nicka, a da to nije ni znala! :-)

Tehnicki podaci
Datum proizvodnje:
31. 08. 1980.

Prijedjenih kilometara:
Puuuunooooo
ne,
Jaaako puuunooo

Potrosnja:
Gradska voznja:
Sendvic sa parizerom i sirom

Otvoreni teren:
Pohana snicla ili pilece bijelo meso i puuno pecenog krumpira

Mjesovita voznja:
Sta mi dodje pod ruku (uz uvjet da je jestivo)

Inace u potpuno ispravnom stanju. Ponekad malo svjecice stekaju, ali na kraju ipak upali.

E-mail: ddado@vip.hr
ICQ#: 33870750
MSN: ddado@vip.hr

Mob. (HR):
+385 (0)91 5411130
Mob. (AT):
+43 (0)699 10445851