Gospodine, sto hoces da ucinim? - Blagoslovljen... - Blog.hr

Trenutacna zivotna filozofija:
Ostani, Isuse... Molim Te!

Za slucaj da hocete znati koliko ljudi cita ove moje dubioze:

Counters

hit Counter

Blagoslovljen...

utorak, 07.02.2006.

Gospodine, sto hoces da ucinim?

Evo, to je bila tema naseg vecerasnjeg susreta na Frami. Cast pripremanja susreta je pripala jednoj Jeleni i meni. E, i susret je uz bozju pomoc ispao bas dobar! A ovo sto slijedi je meditacija koja je zapravo nosila osnovnu misao susreta. Ljudima se svidjela, nadam se da ce se svidjeti i vama!


Gospodine, što hoćeš da učinim???
--------------------------------------------------------

U ime Oca i Sina i Duha Svetoga...

"Gospodine, što hoćeš da učinim?"

"Idi i popravi moju kuću!"
"Idi i popravi svijet oko sebe!"

* * *

Htio bih mnogo.

Htio bih imati jednu veliku i lijepu kuću. Htio bih da ona bude okružena velikim zelenim dovrištem u kojem će stajati veliki i skupi auto. Htio bih imati puno novaca. Htio bih da me svi vole...

Ali to nije sve.

Htio bih biti najpametniji od svih. Htio bih da mi se dive. Htio bih biti dobar u svim sportovima, i u svemu što radim.

Htio bih... puno toga.

* * *

Ipak, u svoj toj sebičnosti, ponekad se zapitam:

"Gospodine, što Ti hoćes od mene?"

I osluškujem...

I ne čujem ništa...

I onda pomislim, "Ma vjerojatno je Bog zaposlen bitnijim stvarima! Šta njega briga šta ću ja raditi!", i nastavim po svome... Kuća, auto, slava...

A možda smo samo malo nestrpljivi. Možda trebamo osluškivati malo dulje, malo pažljivije. Jer, naš život je vrijedan tog strpljenja.

* * *

Svatko od nas se ponekad zapita: "Živim li ja na dobar način?" Odgovori koje sami sebi dajemo su različiti. Neki ne žele priznati da griješe, drugi si opet previše predbacuju i tako postajemo ili oholi i umišljeni ili jadni i tužni jer nismo postigli neke ciljeve koje smo si sami zadali. Razočarali smo sami sebe!

A koliko puta smo razočarali Gospodina?

Taj broj je predugačak da bi se izrekao.

A što je On učinio?

Oprostio nam je.

* * *

I oprašta nam svaki puta ispočetka. Oprašta nam jer zna da mi ne znamo što činimo. Oprašta nam jer vidi da smo, koliko god imali iskustva, još uvijek djeca. Oprašta nam, i korak po korak nas uči kako da budemo bolji, kako da budemo bliži Njemu.

Mnogi misle da je život u vjeri prepun odricanja, tužan, ozbiljan, bez ikakvih zadovoljstava. Ali kako blagoslovljen život može biti tužan? Kako život ispunjen osmjesima može biti ozbiljan? Kako život ispunjen ljubavlju može biti odricanje? Kako, ako znamo da će nam Gospodin vratiti stostruko, štogod da učinimo i najmanjem od njegove braće?

Nemojmo se bojati osluškivati Božju riječ!

Nemojmo se bojati pitati: "Gospodine, što hoćeš da učinim?"

* * *

Eto. To sam htio podijeliti s vama. Bog vas blagoslovio!

- 23:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sto reci...
Heh, da... rekli su mi ljudi da je ovo jos jedan dobar nacin ispucavanja frustracija, pa rekoh, valja i to isprobati...

Puno hvala Matei i Slavenu koji su me doveli ovamo, te Ivani, koja mi je pomogla pri izboru nicka, a da to nije ni znala! :-)

Tehnicki podaci
Datum proizvodnje:
31. 08. 1980.

Prijedjenih kilometara:
Puuuunooooo
ne,
Jaaako puuunooo

Potrosnja:
Gradska voznja:
Sendvic sa parizerom i sirom

Otvoreni teren:
Pohana snicla ili pilece bijelo meso i puuno pecenog krumpira

Mjesovita voznja:
Sta mi dodje pod ruku (uz uvjet da je jestivo)

Inace u potpuno ispravnom stanju. Ponekad malo svjecice stekaju, ali na kraju ipak upali.

E-mail: ddado@vip.hr
ICQ#: 33870750
MSN: ddado@vip.hr

Mob. (HR):
+385 (0)91 5411130
Mob. (AT):
+43 (0)699 10445851