NIKADA NE RECITE NIKAD' :-)

četvrtak, 11.05.2006.

Dobar ili loš dan......kako kome.....

Joj ljudi danas je bilo sve u redu u školi dobila sam 5 iz matematike iz testa he,he svih 10 bodova jupi!!,ja sva sretna,3 sat smo imali tjelsni igrali smo nogomet i pobjedili 7:3 he,he ja zabila 6 golova a jedan Maja iz razreda........Joj Biuk je reko da moram ić na kros ja poludila i naravno ja došla i sve bio ok trčali i ja došla prije jedne cure i on upiše ove da su prije mene a ja trebala bit 3 il 4 pitaj Boga!!! e ja sam se htijela počet svađat s njim i na kraju me upiso da sam 5 e,e,e,e,e,e,e,e, neču komentirat al još to nije gotovo svađat ću se ja još s njim ajd ljudi to bi bilo to za danas neznam šta da vam više napišem.....ajd ćao.....pozzz svima a najviše mom slatkom dečku ....!!!!!

- 14:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • AH,BLOG KO BLOG NA SVIM BLOGOVIMA SE SVE SAZNA O VALSNIKU TOG BLOGA E PA I NA MOM BLOGU ČETE SAZNATI SVE O MENI!!!!!!!mahpartythumbupwavemahthumbupthumbupthumbup
    HHardworking
    AAmazing
    JJoyous
    DDesperate
    UUnreal
    KKind

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com
















Linkovi

UPOZNAJTE ME....