NIKADA NE RECITE NIKAD' :-)

utorak, 09.05.2006.

PUT KROZ PLITVIČKA JEZERA I KARLOVAC


Ujutro u 5 smo kerenuli,autobus je došo ispred škole i prvo pokupio iz grada pa iz Sv.Đurađa,Podgorije pa Golo Brdo.
E da i tak mi krenuli putovali smo 5 sati il manje al meni je o cijeli dan.KAda samo stali došli smo na neke slavo bili su predivni i šetali smo se a nisam bila baš neke volje...Putovali smo još 30 minuta i evo nas na Plitvicama,najstarijem nacionalnom parku,razgledavali smo ga,joj kak smo se ja i Martin uplašile,ona više jer se boji višine al to je prirodno ima ih još puno......e da i hodali smo po nekim skupljenim daskama imaš osjećaj da ćeš svaki put past,razgledavali smo Plitvice pa samo se išli vozit brodićem joj bilo je super i još me je neka nastavnica molila da ju uslikam,a šta ak slika nije dobro uspijela,a šta ak me napadne joj što ću ja???????????????????????ajoj tog me najviše strah.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A Putem prema dolje na plitvicama smo sve strance pozdravljali i ja naravno moram radit gluposti pozdravim svkog s alo,ćao,ili bok e da da je smo to neg tre il četiri su me sjede babe zaustavili i nešt me ispitivale a ja sva zbunjena naravno...........POslije smo se išli vozit vlakom a jesmo de drndali,i tak sjeli smo u autobus i išli u Karlovac u Mcdonals e da sve mise mcdonals zakon ma je moju...... e hrana je bila odvratna dobro pomfi al sendvić za izbljuvat,odvratno e da i bolje da vam nepričam o mcdonalsu jer će vam se zgadit,ak meni nevjerujete(koja sam jako osjetljiva)uvjerite se sami!Putovali smo doma bilo je zakon prepirali smo se s akanima i bekanima ko će biti glasnije mi smo bili glasnije onda je nešt razrednik stao na od akana stranu pjevali smo a i svi smo se derali tak da sam se ja jako,jako derala i izgubila glas više nemogu ni pričat koliko sam promukla užassss al bilo je ludo!!!!!!!!!p.s Beta nemoj se čudit ak budem jako čudna to je zbog glasa ajd ljudi pusa ćao odo ja spavat i jako sam umorna!!!pozz svima a najviše Tinu R.,Beti,Sunčici,Beti,martini,Dariji,Gorom ma svima koji me znaju E DA I DA VAM NEZABORAVIM REĆI ZAJFRKAVALI SMO LJUDE TAK DA SU SE ONI ZBUNILI I TO JAKO!!!HE,HE PAMETNE MI!!cerekcerekcerekzujozujoludludludthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

- 22:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • AH,BLOG KO BLOG NA SVIM BLOGOVIMA SE SVE SAZNA O VALSNIKU TOG BLOGA E PA I NA MOM BLOGU ČETE SAZNATI SVE O MENI!!!!!!!mahpartythumbupwavemahthumbupthumbupthumbup
    HHardworking
    AAmazing
    JJoyous
    DDesperate
    UUnreal
    KKind

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com
















Linkovi

UPOZNAJTE ME....