NIKADA NE RECITE NIKAD' :-)

srijeda, 03.05.2006.

ah,ta škola,kad će više bit kraj??

Danas ujutro sam morala učit hrvatski i engleski i to dobro da nedobim 1 jer bi dobila doživnu kazu od stare
U školi je sve bilo mutavo došla sam u svlačionicu i dečki iz razreda me molili da im napišem sastav al sva sreća da je zvonilo i naravno ja se izvukla da nemoram jer je sastavak užasno glup a tema je "I LJUBI SVIJET A NENADAJ SE PLAČI"ja poludila,kad sam čula za tu temu a kud je nastavnica Grigič ili bolje moja susjeda tako zahtjeva da dobiš 5 moraš napisat cjelu Bibliju a pošto sam ja uvjek posebna,u razredu ja sam napisala samo stranicu i pol a drugi najmanje 2 stranice.hehehehhehhe nije mi se dalo jučer navećer pisat kad me stara potjerala.i što je najbolje od svega morat ćemo tu temu za zadnačnicu nema šanse da dobim 5,al ipak ću se probat potrudit.Cijeli dan u školi sam zezala Brunu frenda iz razreda a on je naravno poludio,al ipak je i on meni sve vratio ah,šta mi drugo preostaje neg da mu sutra u školi vratim trostruko.3 sat smo pisali zadačnicu iz engleskog pitaj Boga koliko ću dobit!!!!!!!A pod odmoram sam se sam družila s meneve i kožnjakicom(Betom)Hvala Bogu da sam imala 4 sata da sam išla doma brzo a jedna stvar je ostala morala sam ić doma s susjedom tj.s mojom nastavnicom Grigić(uh,hvala bogu što me nije pitala)a i tak sam ja došla doma i sad moram ić kupit mapu jer je moja mapa sva u raspadu e ljudi to trebate vidit šta sam ja od nje napravila UŽAS KOMA a ova iz likovnog nam pregledava,mape tak da je bolje da kupim novu da nebi pala koja jedinica a bilo bi sramota da ja dobim jedan iz LIKOVNOG,mislim za sve bi bila sramota a i to još iz mape,ajd ubi se kud je baš sad našla pregledavat!!!!!
Tolko sam umorna da bi sad naradije išla spavat mislim ta zadačnica i priče od nastavnice Grigić su me izmorile,mislim ipak sam ja posebno djete a i samo mi još fali da me danas na chatu neko zeza e onda se mogu odma pokopat i neko mi sam treba dat lopatu AJD ČAO LJUDI DOSTA ZA DANAS PRIČE KPOZDRAV SVIMA KOJI ČITAJU MOJ BLOG.
ps.Beta ili bolje gradonačelnice nemoj se uvrijedit a i dobro ja znam da ga ti jako voliš ajde nisam ni prva ni zadnjaa to napisala!!!!!!!Hvala

- 17:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • AH,BLOG KO BLOG NA SVIM BLOGOVIMA SE SVE SAZNA O VALSNIKU TOG BLOGA E PA I NA MOM BLOGU ČETE SAZNATI SVE O MENI!!!!!!!mahpartythumbupwavemahthumbupthumbupthumbup
    HHardworking
    AAmazing
    JJoyous
    DDesperate
    UUnreal
    KKind

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com
















Linkovi

UPOZNAJTE ME....