NIKADA NE RECITE NIKAD' :-)

subota, 29.04.2006.

META ZA ZEZANCIJE..............

Danas ujutro sam gledala tv sve do 4 kad sam išla malo na net al nije bilo ništ posebno,poslije sam išla gledat neki film i nešt malo učit povijest,zemljopis i hrvatski (a moš mislit kak sam naučila cjelo vrijeme sam nešt crtala,i glupirala se,puno sam naučila)ludhrvatskanutzujoonda sam išla na chatove i svi su me zezali mislim i ja glupača padnem na sve fore e,e,e da me jedan sam zezo neg njih sto i to još svi zbog nečeg desetog ovaj neki fore glupe ovaj neke gluposti........... a očito mi je suđeno bit meta za zezancije!!!!namcorbangburninmadbangbangbang

- 20:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 28.04.2006.

OBIČAN DAN

Danas ujutro u školi sam bila pospana,al 3 i 4 sat sam se razbudila,poslije sam išla se šetat s Martinom po gradu i tak nešt malo,poslije toga sam išla kod doktora i išla doma gledat seriju a i poslije serije sad spava sve do sad.a onda su mi došli kumovi ej, ŽIVA DOSADAblablabang,zato i jesam pobjegla al štata što nemugu Martinu nazvat a neš me treba odnosno ja njoj trebam nešt objasnit što je bio danas!!!!!!POZDRAV SVIM GREEN DAY-OVCIMAthumbupwavethumbupthumbupthumbup

- 19:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.04.2006.

NO NAME

Danas njie bio neki poseban dan bilio j dosadno,baš sve što sam radila išla u školu iz škole na cyberu dosadno nikog nema, nigdije nikog,a i ovaj dan je dosadan jer je padala kiša i ništ nisi vani mogo radit
a ja se mislila ić rola a šta ćeš to mi je sudbina!!!!!!!!!!!!!!Jedino pozitivno ovom danu je što sam dobila nove green hlače ajd to me malo razveselilo NADAM SE DA SUTRA NEĆE BIT KIŠE!!nadam serolleyes

- 23:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

Image Hosted by ImageShack.us


- 23:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

- 23:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 22.04.2006.

SAMO GREEN DAY

GREEN DAY is the BEST!!!!!!

- 12:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #

GREEN DAY

Naslov : American Idiot
Izvođač : Green Day
Album : American Idiot

--------------------------------------------------------------------------------
Don't wanna be an American idiot.
Don't want a nation that under the new media.
And can you hear the sound of hysteria?
The subliminal mindfuck America.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
Convincing them to walk you.

Well maybe I'm the fuckhead America.
I'm not a part of a redneck agenda.
Now everybody do the propaganda.
And sing along in the age of paranoia.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
Convincing them to walk you.

Don't wanna be an American idiot.
Don't want a nation controlled by the media.
Information nation of hysteria.
It's going out to idiot America.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
Convincing them to walk you.

- 11:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Umoran dan.....

Danas kad sam se digla svo me je bolilo,a pogotovo mišići od treninga. A pa tak mi
i treba kad neslušam staru da sam odma nastavila trenirat nebi bilo tak ma nema
veze,pozdrav:Martini Dorić,Gromanki,Dariji,Sunčici koja je na moru i tam se kupa (šalim se)
,i Beti i svima s treninga i svima iz razreda osim nekim budalama...............
Držite fige igramo protiv Podravke danas.........nutzalivenroflparty
Pozdrav svima koji čitaju moj blog.....i moje mutave dosadne postove....nutthumbupwavemahzujo

- 10:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 21.04.2006.

- 23:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

PRVI DAN

Danas je moj dan jer sam otvorila prvi put prvi blog,nadam se da će vam se moji drugi postovi svidjeti i da neće biti dosadan kao ovaj!!!!!!!NADAM SEwinkrolleyesthumbup

- 12:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • AH,BLOG KO BLOG NA SVIM BLOGOVIMA SE SVE SAZNA O VALSNIKU TOG BLOGA E PA I NA MOM BLOGU ČETE SAZNATI SVE O MENI!!!!!!!mahpartythumbupwavemahthumbupthumbupthumbup
    HHardworking
    AAmazing
    JJoyous
    DDesperate
    UUnreal
    KKind

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com
















Linkovi

UPOZNAJTE ME....