**Girls wanna have fun**

petak, 09.12.2005.

Just to say hello...

Evo mene opet.... Danas sam se bacila na posao- pišem neke pjesme u neku bilježnicu...Sve u svemu u školi je bilo super, pisali smo matiš i sve sam riješila-sama-čak i zadatak za 4 boda koji bude najteži i to potpuno saaaamaaaa! Kul! To mi se prvi put dogodilo... Kako ste mi vi ppl?! Možda sutra odem u Trst u shopping...jupiiii!! Ovaj post će bit malo kraći jer nemam sad baš inspiracije... Cute boy mi je bio baš sladak danas...nismo se baš pogledavali ali desilo se nešto zbog čega sam bila sretna,može se reći... Bila sam u ženskom WC-u tamo di nam stoje jakne... Zatim sam provirila u matematičku učionicu di je cuteov razred čekao učiteljicu... Cute i njegov frend nešto su pisali po ploči. Kad sam ja provirila u razred cuteov frend je brzo neš izbrisao s ploče kad me vidio. Ja sam se onda makla i otišla do ž wc-a ponovno... Vrata su bila otvorena,a kako je wc odmah do te učionice, cuteov frend je došo van vidit di sam i kad me je vidio zatvorio je vrata.... Sad dalje neznam.... To bi u sažetku bilo to... Sad vas pozdravljam pa se čujemo... PUSA

By: Martina ;)

- 21:00 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis ovog blogicha kojeg trenutno chitate...

  • Me,my friends,my boring-interesting life,my...... I don´t know! You will see!


    MMesmerizing
    AAppealing
    RRelaxing
    TTrustworthy
    IInnocent
    NNatural
    AAccurate

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com



    Hit Counter
    Hit Counter


    ovoliko vas je bilo od : 28.11.2005!

AbOuT mE :


  • Ime : Martina
    Godine : 13,5
    Datum rođenja : 15.06.1992.
    Živim : Istra-blizu Pule
    Razred : 7
    Horoskopski znakich : blizanac
    Boja očiju : smeđa
    Boja kose : smeđa
    Takva sam-kakva sam...
    Treniram : Ritmičku gimnastiku & odbojku
    Hobi : dance,fun,play volleyball,gymnastics,play some sports,....
    Ljubimci : životinjsko carstvo ( 2 psa, 2 mačke....)
    Živim : već 13 godina ...hehehe
    Ljubav : Slobodna , (ne)sretno zaljubljena
    Slušam : sve
    Naj glumci : ˝Pleme˝ , Chad Michael Murray,Christian Oliver....
    Naj glumice : Lindsay Lohan,Nicole Kidman,...
    Naj film : Titanic,Prljavi ples,Prije svitanja...
    Naj serije : Zabranjena ljubav, ˝Amor non tiene el precio˝,cobra 11, Pleme...
    Naj sport : Ritmička gimnastika,sinkronizirano plivanje,skijanje,odbojka,ekstremni sportovi,...
    Naj sportaš : Ivica Kostelić,...
    Naj sportašica : Janica Kostelić,Irina Tchachina,Alina Kabaeva...
    Super friends : Barbara,Nina,Antonella,Tea,Nikolina
    Ok friends : Dea, Danijela,Petra,Anamari,Valery,Benita,Arien,Ena,Nora,Dorijana,Tea,....
    -imam naravno i ful dobrih frendova...
    Naj jelo : pizza,pohano meso
    Naj piće : voda, sokichi....
    Moto : Živi i pusti druge da žive
    I LOVE :
    -sport
    -mjuzu
    -friends
    -moreee
    -dečkee
    -kemiju,engleski,zemljopis!
    -jesti&piti naravno
    -PaLaChInKe
    -svoj crazy razred
    -svoj mobich
    -svoj blogich
    -živjeti
    -družiti se
    -čitati (osim lektire,naravno)
    -...

    I HATE :

    -laži
    -školu
    -lektiru
    -ne iskrenost
    -teacher iz TZK
    -trachanje (ponekad)

    ....njanja (ako vas još neš zanima- ASK MEEE!!!!)








pOsJeChUjEm...... cHiTaM.....

Slike,slikiceeee....

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us