**Girls wanna have fun**

četvrtak, 01.12.2005.

Hey!! Sutra pišemo povijest i imamo lektiru,LOOOL!!!!

Ejla ljudovi !!! Recimo da mi je danas bilo cool u školi... Na jedan način ne na drugi način da... 1. sat smo imali Fiziku-LOL,učiteljica je došla u razred i rekla : ˝ Vadite papiriće ˝ A mi se svi gledamo i govorimo učiteljici NEEE!!! I nekako smo je uspjeli nagovorit da taj petominutni kojeg nam spominje već mjesec dana pišemo u ponedjeljak.2.sat smo pisali kontrolni iz matematike i dobila sam 4.Jeee. (pola ispita prepisala)...!3.sat tehnički-učili smo neka glačala i usisivače ( to je gradivo za sedmi razred ? Please kill me!)4.sat Kemija-mislili smo da će nas pitat al nije..5.sat TZK...Ej danas je bilo baš super...Radili smo poligon i neka sranja još...6.sat-spithza!!! Raspizdili smo učiteljicu pa je rekla da je lekcija obrađena-a nismo je obrdili-mi smo bili prebrbljavi... To je svaki sat kod nas-NA SVAKOM SATU BRBLJAMO... pa uleti ravnateljica u razred i sere nam da smo najgori na školi... A 7.sat dodatna iz kemije-Malo smo nas par cura brbljale u zadnjoj klupi, a učiteljica vodila borbu sa učiteljem iz TZK-a i ravnateljicom... Hehe...a sve ok uspjelo! Tnx teacher Ladi!!! I tako... Ej,razmišljala sam o pisanju bloga,mislim da ću ga nastavit pisat al nisam još sigurna 100%. Kako mi se bude dalo... E a sada malo –Cute Boy!!!!! Da vidite kako se mi samo gledamo... Ja njega ,on mene... Joj kako mi je sladak (tea-apokalipsa-remember?)!!! Svaki dan sve više... Baš ga ludoooo volim... Znate da mi je dobro došlo da sam se ´malo´ zaljubila! Sva sam neka nova i happpyyy,very happpyyyy!!! Baš to pozitivno utječe na mene!! ;-) Baš sam ga zavoljela...CUTE BOY V-O-L-I-M T-E !!!!! Dosta sad o njemu,pliz odgovorite na ovo pitanje dolje-PLEASE!!! Sutra pišemo povijest 1.sat a nisam niš učila- idem u predzadnju klupu do prozora-bilježnica ispod klupe i riješena stvar! Tako sam i na petominutnom iz POV isto napravila (i dobila 5 )... U subotu idem na rođendan,a još nisam ništa odlučila šta ću kupit frendici...Help me!! Imamo i lektiru koju ja naravno nisam pročitala,ma boli me... Nek mi da 1 ako hoće,fućka mi se... Fakat je dosadna ova lektira tako da je ni ne mislim prochitati! Wait me one minute, I got message!.... Evo me nazad-poslala mi je frendica da dođem u subotu na ročkas... IMAM JEDNO VAŽNO PITANJE :

Cute Boy je drugi tjedan dežuran pa ako imate kakvu ideju šta bi mogla napravit...? Da ko fol ¨ idem na wc ˝ pa spikamo o nečem ili tako nešto? Nemam ideje, PLIZZZZ HELP ME PEOPLE!!!!!!! Bit ću vam jako zahvalna ako mi date neke prijedloge !!!
PLEASE PEOPLE HELP ME!

By : Martina ;)

- 19:30 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis ovog blogicha kojeg trenutno chitate...

  • Me,my friends,my boring-interesting life,my...... I don´t know! You will see!


    MMesmerizing
    AAppealing
    RRelaxing
    TTrustworthy
    IInnocent
    NNatural
    AAccurate

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com



    Hit Counter
    Hit Counter


    ovoliko vas je bilo od : 28.11.2005!

AbOuT mE :


  • Ime : Martina
    Godine : 13,5
    Datum rođenja : 15.06.1992.
    Živim : Istra-blizu Pule
    Razred : 7
    Horoskopski znakich : blizanac
    Boja očiju : smeđa
    Boja kose : smeđa
    Takva sam-kakva sam...
    Treniram : Ritmičku gimnastiku & odbojku
    Hobi : dance,fun,play volleyball,gymnastics,play some sports,....
    Ljubimci : životinjsko carstvo ( 2 psa, 2 mačke....)
    Živim : već 13 godina ...hehehe
    Ljubav : Slobodna , (ne)sretno zaljubljena
    Slušam : sve
    Naj glumci : ˝Pleme˝ , Chad Michael Murray,Christian Oliver....
    Naj glumice : Lindsay Lohan,Nicole Kidman,...
    Naj film : Titanic,Prljavi ples,Prije svitanja...
    Naj serije : Zabranjena ljubav, ˝Amor non tiene el precio˝,cobra 11, Pleme...
    Naj sport : Ritmička gimnastika,sinkronizirano plivanje,skijanje,odbojka,ekstremni sportovi,...
    Naj sportaš : Ivica Kostelić,...
    Naj sportašica : Janica Kostelić,Irina Tchachina,Alina Kabaeva...
    Super friends : Barbara,Nina,Antonella,Tea,Nikolina
    Ok friends : Dea, Danijela,Petra,Anamari,Valery,Benita,Arien,Ena,Nora,Dorijana,Tea,....
    -imam naravno i ful dobrih frendova...
    Naj jelo : pizza,pohano meso
    Naj piće : voda, sokichi....
    Moto : Živi i pusti druge da žive
    I LOVE :
    -sport
    -mjuzu
    -friends
    -moreee
    -dečkee
    -kemiju,engleski,zemljopis!
    -jesti&piti naravno
    -PaLaChInKe
    -svoj crazy razred
    -svoj mobich
    -svoj blogich
    -živjeti
    -družiti se
    -čitati (osim lektire,naravno)
    -...

    I HATE :

    -laži
    -školu
    -lektiru
    -ne iskrenost
    -teacher iz TZK
    -trachanje (ponekad)

    ....njanja (ako vas još neš zanima- ASK MEEE!!!!)








pOsJeChUjEm...... cHiTaM.....

Slike,slikiceeee....

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us