**Girls wanna have fun**

utorak, 29.11.2005.

HEY PPL!!! How are you?!

Kako ste ljudiiii? Ej,da samo znate kako me iznervirao i blog i kompjuter-ma SVEEEE - tako da razmišljam prestat pisat ovaj bloggg! :( Jer mi neće objavit moje postove,zaštooo? Po 100 puta napišem isti post i po 100 put mi ga neće objavit –grrrrr! ;((( Trenutno jedem neku supeeer milka čokoladu,mislim da je ova Image Hosted by ImageShack.us i naravno- pišeeem post!!! Inače,kako ste vi? Ja sam ok,kod mene sve super,jedva čekam sutra da vidim Cute Boya! Baš mi je sladakkkk! Ok,neću pisat sad o njemu,više ću vam o njemu pisat kad se bude neš bolje događaloo! P.s. Pitam vas za 1. savjet: Frendica mi 03.12. ima rođendan pa razmišljam šta da joj kupim,nemam nikakve ideje,pa mi vi plizzz napišite koji prijedlog!!! Pišemo sutra talijanski i imamo prokletu LEKTIRU,al ja nisam knjigu ni takla!ma boli me,Koliko dobijem,dobijem! ne sekiram se ja više za takve stvari!!!:))) škola mi je počela bit zabavna,niš ne učim u zadnje vrijeme (bolje rečeno od početka nove šk.godine) i na polugodištu mislim da ću imat Hravtski i Matematiku 4 a sve ostalo 5. Ma ja vam nisam štreber,ni sama ne znam otkud mi petice...Dobila sam 1 iz TZK-trčanje-ma boli me,onako je više od pola razreda dobilo 1 pa me bash briga! E,da dobila sam i 5 danas iz kemije i biologije (zalaganje)! Vani je jako jako jako zima-brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.! Kupila sam si novu kapu i baš mi je slatka... Za par dana si idem kupit jeans i neke majice... Prijedlog?!?! To bi bilo sve od mene za danas! Čujemo se ppl!!!!!!!! Pusa od mene VELIKA!


Martina ;)

- 18:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis ovog blogicha kojeg trenutno chitate...

  • Me,my friends,my boring-interesting life,my...... I don´t know! You will see!


    MMesmerizing
    AAppealing
    RRelaxing
    TTrustworthy
    IInnocent
    NNatural
    AAccurate

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com



    Hit Counter
    Hit Counter


    ovoliko vas je bilo od : 28.11.2005!

AbOuT mE :


  • Ime : Martina
    Godine : 13,5
    Datum rođenja : 15.06.1992.
    Živim : Istra-blizu Pule
    Razred : 7
    Horoskopski znakich : blizanac
    Boja očiju : smeđa
    Boja kose : smeđa
    Takva sam-kakva sam...
    Treniram : Ritmičku gimnastiku & odbojku
    Hobi : dance,fun,play volleyball,gymnastics,play some sports,....
    Ljubimci : životinjsko carstvo ( 2 psa, 2 mačke....)
    Živim : već 13 godina ...hehehe
    Ljubav : Slobodna , (ne)sretno zaljubljena
    Slušam : sve
    Naj glumci : ˝Pleme˝ , Chad Michael Murray,Christian Oliver....
    Naj glumice : Lindsay Lohan,Nicole Kidman,...
    Naj film : Titanic,Prljavi ples,Prije svitanja...
    Naj serije : Zabranjena ljubav, ˝Amor non tiene el precio˝,cobra 11, Pleme...
    Naj sport : Ritmička gimnastika,sinkronizirano plivanje,skijanje,odbojka,ekstremni sportovi,...
    Naj sportaš : Ivica Kostelić,...
    Naj sportašica : Janica Kostelić,Irina Tchachina,Alina Kabaeva...
    Super friends : Barbara,Nina,Antonella,Tea,Nikolina
    Ok friends : Dea, Danijela,Petra,Anamari,Valery,Benita,Arien,Ena,Nora,Dorijana,Tea,....
    -imam naravno i ful dobrih frendova...
    Naj jelo : pizza,pohano meso
    Naj piće : voda, sokichi....
    Moto : Živi i pusti druge da žive
    I LOVE :
    -sport
    -mjuzu
    -friends
    -moreee
    -dečkee
    -kemiju,engleski,zemljopis!
    -jesti&piti naravno
    -PaLaChInKe
    -svoj crazy razred
    -svoj mobich
    -svoj blogich
    -živjeti
    -družiti se
    -čitati (osim lektire,naravno)
    -...

    I HATE :

    -laži
    -školu
    -lektiru
    -ne iskrenost
    -teacher iz TZK
    -trachanje (ponekad)

    ....njanja (ako vas još neš zanima- ASK MEEE!!!!)








pOsJeChUjEm...... cHiTaM.....

Slike,slikiceeee....

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us