mmagic

Mene ne zanima to o čemu se priča,uvijek sam svima gledala u oči….

Evo ovih par dana se baš osjećan lucky,lucky…neznan…ovi tjedan mi prolazi tako brzo…i u nekom lipom ozračju…i baš san sriiiitnaaasmijehnema nekog posebnog razloga,al ono…vrime non stop provodim sa ljudima koji su mi puuno dragi…i non stop varimo,sprdamo se…uglavnon,baš nekako uživan u životu…raspoloženje mi nije pokvarilo ni naj ranije razgledavanje dioklecijanove…ni kikino stalno kašljucanje i šmrcanje,kihuckanje…al je stvarno upilala…da vidite kako je cili dan slušat te zvukove:x…e…pa smo bili u geta posli škole pa nan je došla bidna Sanja kojoj je jedna noga duplo deblja od druge(bez pretjerivanja) jer je izvrnila kolino,penjući se na biciklu…da,da i to se može dogodit…pa je cila u nekin zavojima il nešto sl…ovon prilikon je pozdravljan i želin joj brzo ozdravljenje=)a bidna moja sonjo…ajme evo se vrime naglo prominilo,sneverat će…i nokat mi je puka,i majčica me tira da iden izvest nou(moju krvoločnu maltezericuJhihihi)pa ono iden…a da ne ispadne da san završila žuganjen…evo van mali stihić pjesmice koju upravo slušan…
'ništa mi neće ovi dan pokvarit,nikakvi crnjaci ni ružne stvari,o ne ne ne,ništa mi neće ovi dan pokvarit,ni umišljene ćunke ni zli komentari…pozzz svima…wave

30.05.2006. u 20:29 | 17 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

A ka ono evo i mene:)!evo ćitajte ode pizdarije,i ostavljajte komentare.
P.S-ovo nije blog za one lapače tipa,'ja sam princeza','najljepša,najpametnija'.........
Budite mi pozdravljeni,ajd:)



Photobucket - Video and Image Hosting

xtc

nisam siguran kada... cu otici iz grada...
avionom ili brodom... mozda sam ili sa tobom
u svakom gradu moja kuca, u svakoj kuci moja luka
najbogatiji na svijetu sa slobodom sam u dzepu
a tvoj poljubac mi treba samo da doguram do jutra
padobran da lakse s danas padnem ja na sutra
mi smo tu...
sretni sto licimo na ljude
mi smo tu...
jos uvijek daleko od zvijezda
mi smo tu...
sretni sto licimo na ljude
mi smo tu...
jos uvijek daleko od zvijezda
jos uvijek...
ja sam bolest na dve noge kao igla sto te bode
i tetovira ti srce ja samo lose sto vuce
a tvoj poljubac mi treba samo da doguram do jutra
padobran da lakse s danas padnem ja na sutra
mi smo tu...
sretni sto licimo na ljude
mi smo tu...
jos uvijek daleko od zvijezda
mi smo tu...
sretni sto licimo na ljude
mi smo tu...
jos uvijek daleko od zvijezda
mi smo tu...
mi smo tu...
mi smo tu...
mi smo... daleko od zvijezda jos uvijek...
Urban*


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

kike,ilitiga velikasmijeh
nina*
kraljica:))
gotičarka sa staklenim cipelicama
kate
Shinjorina Deayes
Mia zg

Free Image Hosting at www.ImageShack.us