< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

creepy silent bitch

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime: Lydia za vas ...
prezime: nevažno
godina: 16
horoskop: vodenjak

Obožava:crtanje!!! glazbu
filmove i mačke

glazba: Marilyn Manson

najdraži manga roman: Hellsing

najdraža boja: ljubičasta

najčešća fraza: ....Kurac od ovce.


aaaaaaaaaaaaahahahahah
2X ASTOUNDING











Get Your Name Acronym
From Go-Quiz






NEsviram bas gitaru u bendu

moj bas <3 (ne)

Image and video hosting by TinyPic




MSN : lydiahellsing@hotmail.com


- Marilyn Manson Lyrics


Linkovi



Muse


- Muse Lyrics

subota, 30.06.2007.

napokon sam uspjela stavit ovo
predstavljam vam svoj likovni rad za
natjecanje iz likovnog koje je prošlo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (15) | print | # |

subota, 16.06.2007.

danas sam imala 3 testa u glazbenoj.
solfeggio,teorija,flauta sve ispred komisije
profesora perfekcijonista

preumorna sam....
pardon zbog predhodnog posta
nemogu oči držat otvorene
morama spavat
noapte buna



| komentari (5) | print | # |

jebemti yto je vreu
če, mł}>ł fuckm<ł}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}łnjamiheadbangmouthwashmadmadmadmadmadthumbupmahzijevheadbangheadbangheadbangheadbangmouthwashmouthwashmouthwash



| komentari (0) | print | # |

četvrtak, 14.06.2007.

da li vam je ptica ikad umirala u rukama....
kako ja imam 4 mačka normalno da će svako malo biti žrtava njihovog lova ili igre...
tako sam pred par dana pošla hodnikom kad iz konala čujem pištanje
pođem tamo i vidim da moj mačak drži pticu.pogledao me i još jače zagrizao pticu
brzo sam uzela mačka i zaključala ga u sobu dok stavim pticu u kutiju
jadna bila je cijela u šoku.bilo mi je drago što sam je spasila ali sam znala
da ću joj samo odgoditi smrt.bio je to mali ptič sa paperjastim perom
pokušala sam joj dat vode i neke kukce ali nije htjela
drugi dan pokazujem svom starom pticu.
on je uzme a ptica mu stane na prst
.sivkasto-crno perje.bijelo-žuta na obrazima...uglavnom preslatka
onda je ja primim skakućemi po ruci.ispružim joj nogu..počelami je skakat po
starkama.cvrkuće mi
dan poslije stari mi je pitao u veterinara kako je hraniti.
-inače moj stari je imao iskustva jer dok je bio mlađi kad bi našao pticu
ona bi se odmah pripitomila.kosovi,ćukovi,drozdovi,vrapci,crvendaći itd.
nadala sam se da će ova ptica poživjet kao ove njegove.
našli smo joj i kavez na kapaljku je hranili ali nije htjela.
dolazim iz škole kad mi stari kaže da gubi ravnotežu i pokaže mi pticu na ruci
jedva je stajala padala je na stranu.ovo sam očekivala ali ne već sad
što sam mogla.moj stari je morao raditi.
uzela sam pticu u ruke osjetila sam kao da su mi podočnjaci narasli
neki dan me je bistro gledala sa tim crnim očima a sad se prvo malo koprca
i zbog umora svako malo stane.otkad mi je stari dao u ruke nisam se makla
samo sam je gledala.tako mala...ptica bi trebala moć slobodno letjeti
a ne ovako umirat
misla sam to zadržat za sebe ali sam onda polako počela plakat
raspustila sam kosu tako da mi se stari ne uznemiri od pogleda na moju facu
šutjela sam i plakala...kotula mi je bila mokra
ptica je neko vrijeme spavala a onda mi se poćela iskrivljavat.nogicama hvatat mi prste
vid mi se bio zamaglio.kako je boli
mislila sam reć nešto starom ali ga nisam htjela uzrujat,da može raditi
ali ako me voli zašto je ovo dopustio
ali on nije kriv.uopče nezna da plačem
tako sam ostala par sati pokušavajući nekako olakšati ptici
valjda joj je bilo toplo od mojih ruka.znam da zvuči glupo ali nisam htjela da bude sama
htjela sam biti uz nju dok umire ali to je bilo tako grozno
iskrivila je glavu tako da je izgledalo je kao da joj je slomljen vrat micala se
vjerojatno zbog toga jer je bila bočno na ranjenom krilu.hvatala je kao da se htjela za nešto uhvatit.nešto što bi je zaštitilo i obranilo
drhtala sam stari mi je stavio ruku na rame i pitao što je
nemogu ja ovo više
zagrlio me i počela sam ridat na glas.grlo me tako bolilo od toga
uzeo mi je pticu iz ruka i reko je u redu je nemoraš
pošla sam u sobu
tako mi je bilo žao što do kraja nisam bila uz nju
ali više nisam mogla

ovo možda zvuči glupo ali tako jest



| komentari (3) | print | # |

četvrtak, 07.06.2007.

Samara

znam da nije valentinovo ali tko će izdržat do tad sa ovim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (5) | print | # |

utorak, 05.06.2007.

u crticama

skoro je pa kraj školske godine a sve mi usrane ocjene.inače ja imam dobre ocjene a baš sam sad morala sve upropastit
...
moramo za razrednicu skupljat love za dar i kupit joj jedan....krasno..
...
nacrtala sam nove bezvezne crteže.nemam baš inspiracije
...
depresivna sam s dobrim razlogom.kraj školske godine,kad se 8 razredi okupljaju da demoliraju školu,mi se poklapa sa datumom mog odlaska u ljubljanu na koncert Marilyna Mansona 22.6.
-stara mi je tu informaciju o koncertu prenjela još mjesecima ranije i odmah je našla načina da me ucjeni.ako budem imala sve odlične ocjene na kraju godine da će me povest na koncert.
to mi je bila velika motivacija.sve mi je to sa koncertom bilo nestvarno.predobro da bude istinito.
trudila sam se oko učenja.učila sam i danju i noću doslovno.
to što nisam previše jela a više učila dovelo je do toga da sam se razbolila.
baš na predzadnji tjedan.slabo mi je ali idem u školu.moram radi njega
stara se smilovala nadamnom i rekla da kakav god mi bio prosjek da će me povest u ljubljanu
ja sva sretna.nemogu vjerovat.danas sam se raspitala o kraju godine kad sam čula da će biti 21.
još 19. moram krenut u zagreb da se moj brat upiše na fakultet.već imamo smještaj ,sve je već
sređeno. nije me briga što neću biti sa svojim razredom,sa ljudima s kojim u istu školu i isti razred idem već 8 godina a uopće ih nepoznajem, izuzetak su jedino moje drage i jedine prave prijateljice Antonia i Aneta.ovo nam je zadnji put da smo onako zajedno a koncert mi je bio novo svjetlo u životu. kad sam to rekla njima dvjema odmah su skočile to nam je zadnji put,što ćeš radi Marilyna Mansona ići,radit ćemo sranja,bit će nam legendarno...
ko da meni nije krivo.prvo sam se uhvatila za glavu.onda sam im po prvi put pokazala kako izgledam kad plačem..to jedino činim kad mi netko drag umre ili nestane.ne pokazujem to nikome ali više nisam mogla izdržat
..












| komentari (3) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.