Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

APP (a.pe.pe.) - AKO PROĐE PROĐE

subota, 24.10.2009.

Život ide i bez cigarete

Moj novi život bez pljuge je čisto ok.

Iako uopće ne osjećam koje su dobre strane nepušenja (JOŠ).
Ok nisam ni neki veliki pušač bila.
Ali sam pušila redovito.
Jedna kutija 2, ponekad 2 i pol dana.
A nekad i kutija na dan.
I to posebnu vrstu cigareta.
MMMMhhhhh
No kako sam ja prava mala hedonistica tako nisam nijedene druge mogla pušit.
Već samo svoju vrstu. I ako mi je sfalilo mojih, sam bila
totalno u bad-u. Ali nisam mogla pušit drugu vrstu.
Ok. Jednu na dan - ako taj dan nisam imala svojih.

Npr. dodjem u Hrvatsku a tam mojih pljuga nema za kupit.
I kad mi je ponestalo zaliha - gotovo.

Aha i pušila sam samo uz cugu. Nikad na suho.
Nikad u autu, busu.. i nikad nisam na pauzi s busom trčala van na pljugu., etc

ONO kaj primijećujem:
- bolji apetit
- neka čudna "bol" u plućima kad udišem
- počela sam prvi put iskašljavati prekjučer
- totalna nervoza (razdražljivost)
- problemi s koncentracijom
- izbjegavanje soc. kontakata (svi mi nekako idu na živce)
- iako mislim na pljugu (odn. znam da se zbog odvikavanja loše osjećam) više
mi ne pada na pamet zapalit(jer mi se pušači i njihova ovisnost gade, jer su slabići) i jer imaju
kožu sjeb.. od pljuge.


Zadnjih par godina promatram ljude (prije svega žene) i pokušavam prije nego se raskriju "pogoditi"
jesu li pušači(ce) ili ne.
A to pogašam gledajući u njihovu kožu, bore..
I rijetko kad sam pogriješila u "prognozi".
Pušačicu teško možeš "fulat"-

I toga me bilo najviše frka - da li i mene trpaju u tu kategoriju..

Meni se vjerojatno ten u dva tjedna nije mogao nešto bog zna popravit - iako se njegujem puno više (imam vremena više) - no činim se sam sebi svježijom.
Ah...samouvjeravanje me uvijek išloyes

Ali valjda kroz par mjeseci će se i na mojoj koži poznat razlika.


Jučer sam hodala po drogerijama : Douglas, Limoni, Mueller, Beautique...
i opet sam isprobavala pudere.
Moj La Prairie - caviar(130 eur)
La Prairie komp. (65 eur)
Collistar tekući za suhu kožu (27 eur)..

Ja bih ovaj za 130 eur.
I kupit ću ga (možda) u Hrvatskoj (s povratkom poreza) - pa će to biti 25 eur manje.
No čula sam da bi mi taj puderčić mogao i 2god. trajati.
YES.
A i ten mi super osvježi.Vrhunski puderčić.

- 15:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (16)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Lijepe, pametne i nadasve skromne:) mlade babe opisuju svoj trnovit put do zvijezda.

Babe su samosvjesne mlade žene u najboljim godinama.



Kada su tužne nisu ružne.

Kada su bez love i dalje plove.

Kada su umorne nisu i sumorne.