Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

APP (a.pe.pe.) - AKO PROĐE PROĐE

srijeda, 21.10.2009.

Moj život bez cigarete..........

je super.
Prvi put - nakon n-tog pokušaja odvikavanja mi je konačno uspjelo.
Aleluja - uskliknuše anđeli!!!!!!!!!!

Ne znam jeste li primijetili,
ali ja opet na odvikavanju.
Baš mi se fino poklopilo s prošlogodišnjim odvikavanjem.

Nakon godinu dana opet na pušim.
Ali kako se ono kaže: svaki pušač prestane više puta, i onda jednom bude i zadnji puta.
Nekima se to dogodi za života.
Nadam se da će tako biti i sa mnom.


Ovaj put mi se čini bilo najteže odviknut od pljuge, ali nekako imam feeling da ću ovaj puta i najduže izdržat.
Možda više nikada ni ne zapalim.
Sad se fakat tako osjećam.
A prije (prethodni pokušaji) nikad nisam razmišljala kako nikad neću prestati.

E da zašto sam opet prestala:
Boli me (boljelo me) konstantno grlo. Ove godine smo dosta pjevali (a ja sam totalan analfabeta kaj
se pjevanja tiče). I tako sam prije dva mjeseca primijetila da nemam više "dobar glas".
Kad sam htjela vrištati nije išlo.
Niti djecu vičući pozvat nisam mogla.
No sad mi je već bolje. Glas se vraća.

No o tome nisam nikome još govorila. Jer sam odmag pomislila na boleštinu, tipa rak etc...
I napravim ja pregled grla (pred ogledalom) i primijetim par nekih izraslina.
Shit. Nije valjda.
Ma kaj mi je?

I onda sam stvari proučila po net-u.
I postavila sam si dijagnozu: polipi bla bla..
MOJA TERAPIJA:
I moram prestat pušit.
Grgljat čaj od žaqlfije...

I prvo sam počela smanjivat pljuge i
"fol" sam ZDRAVO živjela.
Popila bih svako jutro natašte par kapi limunovog soka (razrijeđenog) sa vodom.

I što mi se dogodilo.
Plus stresssss.
Beba krenula u vrtić, cure škola.
Ja zarađivat lovu nakon dvije godine.
KKKKKKKKKKKoma..

Rana na želucu.
Sad lijepo imam propisanu dijetu.
Ne pijem coca-colu.
Šmrc. (al mi ne fali)
Ne pušim.
Pila sam Nexium (tablete za želudac)
Sad više ni to.
Ok sam.
Pucam od energije.,
Tu i tam hodam sa nezapaljenom cigaretom po stanu (i tražim onaj j..... nedostatak inspiracije, koji nama
umjetnicima samo pljuga može dati.
Al jjj.... ga.
Popušila sam ja svoje!!!!!!!!!!!!


Aha...Novosti. Odn. crtice iz mog života...
Još ne trčim.
Niti se bavim ikakvim drugim sportom. Ok razvažam pehaka klince.
Vitka sam.
Previtka,
Svo mi je tijelo otišlo u k....


Plan D

Početi sa kućnom aerobikom (prehladno mi je za trčanje).
Učvrstiti kritične dijelove tijela.
Ipak se riješiti celulita (mission impossible)
Zaraditi min. 20 000 eura godišnje (sa 3h rada na dan) . Opa, al sam ambiciozna.

Naučiti bolje slikati.
Završiti par tečajeva

Kupiti La Prairie puder (caviar liunija).
Novu maskaru


Pustiti dugu kosu.
Ne ju pretjerano blajhati.
Tak da može narasti.

Više krevetne gimnastike.
Viva La ja i moj ego...








- 18:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (16)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Lijepe, pametne i nadasve skromne:) mlade babe opisuju svoj trnovit put do zvijezda.

Babe su samosvjesne mlade žene u najboljim godinama.



Kada su tužne nisu ružne.

Kada su bez love i dalje plove.

Kada su umorne nisu i sumorne.