Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

APP (a.pe.pe.) - AKO PROĐE PROĐE

ponedjeljak, 01.12.2008.

Kako prestati s pušenjem?

Noga me još uvijek boli.(pa kad će više prestati???)
Recimo da ne pušim.
Recimo da sam nepušač.
Recept:
Četiri mjeseca prije prestanka sam zapalila cigaretu samo vani-na otvorenom.
I vjerovali ili ne-kad god sam je zapalila u zatvorenom prostorru-nisam mogla podnijeti smrad, a i smetao mi dim za oči.Te sam radije otišla na zrak.
Onda je došlo hladno vrijeme.
A ja nisam htjela ići van niti zapaliti unutra.
Ne mogu se smrzavati i pljugati. Nije mi to uživancija.
Pa sam kao prestala. S tim da kad mi okorjeli pušač dodje u kuću-zapalim tu i tamo pljugu.
kao radi druženja. A i teško se mogu oduprijeti cigareti.
No sad već znaju proći dva-tri-četiri dana. Bez cigarete.
I super sam. Malo sam očistila pluća, uštedjela novaca.
Namjeravam i dalje živjeti bez kupovine pljuga.
Ako prođe, prođe.

Zadnja dva dana slabije spavam.
Možda zbog gladi.
Naime pazim što i koliko jedem. Jer moram izgubiti 3-4 kile. A sad bez pljuge, bi
mi se lako moglo desiti da nabacim koju kilicu.
Stoga pazim.

I možda zbog toga slabo spavam.

Bili su nam neki prijatelji u petak na večeri.
Pušači. I sad su svakih sata vremena odlazili u kuhinju zapalit. Dva puta sam i ja s njima.
To mi je bilo toliko jadno da sam (na kraju) odustala.
Jedva čekam proljeće. Svoju terasu. I da opet zapalim pljugu na zraku.
Ali vrlo vjerojatno neću. jer je stvarno život bez pljuge lijep.
No feštu si ne mogu zamislit bez pljuge i cuge.
Vidjet ćemo.

- 11:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (16)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Lijepe, pametne i nadasve skromne:) mlade babe opisuju svoj trnovit put do zvijezda.

Babe su samosvjesne mlade žene u najboljim godinama.



Kada su tužne nisu ružne.

Kada su bez love i dalje plove.

Kada su umorne nisu i sumorne.