ponedjeljak, 30.03.2009.

...Prijatelji zauvijek...

Možda te oduvijek znam...možda si odvijek bio dragi prijatelju dio mog života ti...

Prijatelji zauvijek...to smo mi...
Prijatelji zauvijek...to smo mi...

Prijateljstvo zauvijek to mi nudiš ti...
Prijateljstvo zauvijek to ti nudim ja...

Tuga, sreća,suze i smijeh, to su naše uspomene, koje stvaramo i zajedno djelimo...

Ne moraš mi ni reći da si tužan...u tvojim očima ja tvoju tugu vidim, u tvojem glasu ja je čujem...

Prijatelji vječni to smo mi...ne samo za sat, godinu i dan...prijateljstvo naše nema kraj...

Možda te oduvijek znam...možda si odvijek bio dragi prijatelju dio mog života ti...

friendship Pictures, Images and Photos

- 21:12 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.