petak, 28.03.2008.

...ŠTA TI MISLIŠ...

Šta ti misliš da zaboravit ću ja, svo ono zlo što si ga priredio...
Šta ti misliš da zaboravit ću ja, sve one noći, koje sam patila...
Šta ti misliš da zaboravit ću ja, sve one noći, kada sam sama bila ja...

Hajde sada slomi čašu tu, popi je do dna i razbi ju...
Hajde sada, pokaži svima kako patiš, jer uvijek si bio važan samo ti...

Šta ti misliš, da plakat ću sad ja
Šta ti misliš, da ću reći
Da, Opraštam ti sve, Zaboravljam ti sve
Ma ne ne dragi, tako ovaj puta, ne ide...

Šta ti misliš da, zaboravit ću sve, moje noći proplakane...
Šta ti misliš da, da možeš doći i reći samo oprosti mi..
Pa šta ti misliš da zaboravit ću ja, ma ne ne dragi,
tako ovaj puta ne ide..

bleeding heart



- 21:39 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.