ponedjeljak, 03.03.2008.

...ŽAO MI JE...

Žao mi je što sam ti to napravila...
Žao mi je što sam te povrijedila...
Staba ti je utjeha sad znam, što ja žalim za tim svaki dan...

Žao mi je što si mi sada sam...
Žao mi je što te boli duša radi mene sad...
Oprost je sada kasno tražiti, sa svojom greškom moram naučit živjeti....

Žao mi je dragi, voljela bih da to znaš, da vidiš da krvarim iznutra za tobom svaki dan...

Pogriješila sam, povrijedila sam te...
Na žalost, sad si daleko od mene...

Oprosti, znam kasno je sada to reći...
Moram sa svojom greškom naučiti živjeti...

Samo bih voljela još jednom reći riječi dvije:
Žao mi je dragi, oprosti mi za sve...

Sorry

- 10:00 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.