hej!!

pa evo mene...bilo mi je dosadno pa si mislim kaj bi ja sad mogla radit i sjetim se...pa mogla bi nekaj napisat...zujo
sad sam si baš oprala kosu(a mislim koja budala ide prat kosu u pola 12bang).jučer sam došla doma,bila sam malo kod bake a danas mi se stvarno nije dalo ić van,mislim da me lagano hvata pms,samo mi se jede(NENORMALNO) a kakvu hranu kombiniram uopće neću spominjat... i nekak sam sva nikakva,ma dobro neću sad o tome...sve ću vas zbedirat.
danas smo ja i sven(za one koji ne znaju,moj mali buraz-2,5)radili kolačiće od pijeska i ne bi vjerovali al tak smo crkli od smijeha,dok je moja jako talentirana sestra skoro 5 puta danas slomila ruku na rolamalud
a jooooj,evo sad sam i počela zjevat,idem ja onda laganini u krevet!
uživajte mi!!!PUSAwave

22.04.2006. u 23:46 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

mahmahmahmah

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mamita
angelfeather