[26.03.2008., srijeda 18:15]

Bućkuriš o SF-u i seksu

Neovisno o tome koliko ga puta repriziraju, Star Trek mi je uvijek zanimljivo pogledati. Tako sad uživam u TNG-u iako sam većinu epizoda već gledao (ali podosta i zaboravio!). I sad me je nešto počelo živcirati: Riker skoro svaku drugu epizodu ševi neku ženu. Ma mislim, čim se zgodna žena pojavi u epizodi, jasno je da će ju Riker poševiti. Zašto to mene smeta? Zbog nekoliko mogućih razloga.

Image Hosted by ImageShack.us


Kao prvo, SF je sjajan žanr izmeđuostalog upravo zato što u velikoj mjeri uspijeva izbjeći izlete u patetične prikaze ljubavnih i seksualnih zavrzlama. I sad, nakon što se je cijele dvije sezone Battlestar Galactice pretvorilo u ljubavne mnogokute (valjda su zbog toga doživjeli pad gledanosti i zato nikako da stigne nova sezona), sad moram gledati i Rikera koji zapravo voli Troi, ali ševi sve što se kreće a ženskog je roda. Bljak.

No moguće je da me smeta i to što uvijek baš on ševi jednokratne ženske likove. Zašto LaForge ili Guinan nikad ništa ne poševe?! Ili pak to da Riker već pogledom pokazuje da ga žene zanimaju. Jer, vjerujem da je Picard puno privlačniji ženama, ali on nema taj jebežljivi look i nije serijski udvarač.

A opet, zašto bi mene smetalo da Riker ševi sve živo? Ne laže, ne siluje, ne vara... sve je uvijek dobrovoljno i obostrano... i ipak me nervira. Hm, pretpostavimo da u svojoj okolini imam dvije osobe koje bih mogao nazvati promiskuitetnima.* I pretpostavimo da mi kod jedne od njih taj promiskuitet smeta i ide na živce. Kod druge pak, smatram njezino seksualno ponašanje njezinim izborom na koji ima pravo i dok god ne oštećuje druge, nek' se ševi s kim i koliko hoće. Hm, dvostruka mjerila? E da, tako jadno i tako ljudski. Mislim, nikakve to veze zapravo s promiskuitetom nema. Prva mi osoba i inače ide na živce, a druga mi je skroz draga. Stoga me i ta karakteristika kod prve smeta, a kod druge je bez problema toleriram i možda čak uvažavam.

Znači li to da mi zapravo i Riker ide na živce pa da mi zato smeta da stalno ševi razne svemirke? Ili možda samo da me nerviraju serijski udvarači (serijski udvarač nikako nije isto što i promiskuitetna osoba – znam neke serijske udvarače koji možda nikad nisu ševili, a i obrnuto)? Hm, mislim da će bit ovo potonje, ali tko zna...



* Kao i obično teško je definirati što znači biti promiskuitetan. Znamo da je to apstraktni pojam koji se razlikuje (ne u ideji nego u mjerilu) od kulture do kulture, od čovjeka do čovjeka, znamo da nije jednak za muškarce i za žene... Recimo da je promiskuitetna ona osoba koja je u okviru svog okruženja seksualno relevantno opuštenija od tipične osobe istog spola.


Komentari (14) - Isprintaj - #

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ostavite svaku nadu vi koji dolazite tražeći nešto pametno.
marvinovekronike(at)gmail(dot)com
Čovjek i magarac su pametniji od samog magarca.
(profa s treće godine)



Tekstovi na Bestseleru



























Rečeno mi je da mi banneri i nisu baš neka umjetnička djela. Znam, ali nije ni blog pa ga svejedno pišem. Jer mi je gušt. :-)