listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off













layout for myspace

layout for myspace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace



Contact Tables



Cursors






ponedjeljak, 09.10.2006.

BRIAN MOLKO(PLACEBO)

Nema sto deckiiz dark-rock-pop grupe PLACEBO vise su nego neodoljivi.Pa kako i ne bi bili?!
Zarazne gitare,specifican glas Briana Molka,jedinstveni nastupi uzivo i tekstovi uz koje se razmislja.No ni najveci optimisti nisu mogli pomisliti da bi ta trojka mogla postati megapopularna sirom svijeta,jer njihova glazba ipak nije za svacije usi.A i cijelo su vrijem karijere ,njih same mucile medusobne trzavice i vlastiti konflikti. Ipak nisu se raspali i jaci su ikad!Njihov najnoviji album nazvan "MEDS" postao je i njihov dosad najuspjesniji i najboooooooooooooooooooooolji album.Bio je na broju 1 Billboardove ljestvice prodaje svih europskih zemalja!Odakle naslov "MEDS"(lijekovi)??brian kaze:"Kad sam pisao pjesme,zanimalo me je sto ljudi u modernom svijetu trebaju da bi prezivjeli dan i sto koriste kao lijek.Alijek moze biti religija,ljubav ili razliciti medikamenti koji im omogucuju emocionalno prezivljavanje...Otim lijekovima ja govorim..."...."A moj lijek je glazba!!!!ona mi je nesto poput istjerivaca zlih duhova iz mene,nesto poput dobre psihoterapije"

SONG TO DAY GOOODBYE

you are one of God´s mistakes P
you crying,tragic waste of skin
I´m well aware of how it aches
And you stil won´t let me in L
Now I´m breaking down your door
To try and save your swollen face
Though I don´t like you anymore
You lying,trying wastw of space A

My,oh my
A song to say goodbye
a song to say
C
You were always one of thos
Blessed with lucky sevens
And the voice than made me cry

You were mother nature´s son E
Someone to whom I could relate
You needle and your damage done
Remains a sordid twist of fate
Now I´m trying to wake you up
To pull you from the liquid sky B
´Cause if I don´t well´both end up
With just your song to say goodbye

My,oh my O
Asong to say goodbye
A song to say goodbye
A song to say
Before our innocence was lost
You were always one of those
Blessed with lucky sevens
And the voice that made me cryno

It´a song to say goodbye...

- 20:19 - Komentari [0] - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.