< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni

Ja sam jedan curičak....Izlazim na Ribnjak i u Zvuk...
Iam puno prijatelja koje jaaaako voljam cerek
Jako volim Čulicucerekcerekcerekcerekcerek



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Čulica!!!cerekcerekcerek
Sonjacerekcerek
Jožicacerek
Gustavcerek
Dodokisscerek
Mart!!!!cerek
Lanče!!-Sirkacerek
Irmacerek
Puljkacerek
Turkaljcerek
Mirtacerek
Marinacerek
Astrid-Šunkeccerek

Lanče,ja i Astrid-THE TOAST LADIEScerek

volim-nevolim

Volim:
-svoje frendice/ove
-svoje imaginarne frendice/ove
-svog imaginarnog psa
-Zvuk
-KIC
-KKZ
-Ribnjak
-Wellerov
-kišu
-LJUBIČASTO!!!
-tramvaje
-svjetlo
-sojino mlijeko
-puding od čokolade
-mrak
-VIVIAN KENSINGTON!!!!(Lana će znat)
-glupirat se
-oblake
-NEBO,MJESEC I ZVIJEZDE
-Dali-ja
-voliti
-život
-lijepe pjesme
-BITI DRUGAČIJA

Nevolim:
-rastanke
-depru
-bit zatvorena u četiri zida
-bit u kazni
-svađati se
-bit između 'dvije vatre'
-bit povrijeđena
-plakati

 

You're the special one...I can't have

 
 
 

31.12.2006., nedjelja

Ja sam mali retardirani kivi :)

Postalo je hladno.Sjediti na Ribnjaku sad je uzaludno.Postat ćemo pingvini.

Sad sjedimo u Melinu,Zvuku il tak negdi.I bude zabavno
Nda...Danas je stara godina.Ou yea...Idemo kod Bana.i onda kod Josipe...
Gledat film o Haskijima ili Pirati s kariba 2.
I piti.....koka kolu.
Na MSN-u sam.Anja mi prijeti da će me gledat kad nabavim Web Cam.OH NE!!
E jučer u Melinu jbt onak uđem onak na tisuću strana :Peps,Peps,Ovdje Peps,Peps tu sam,peps došla sam,Peps vratila sam se...Bla bla.Nabavit ću si dvojnicu.Oh da.
Moram izać jedan dan s cerekHanom,cerekAnjom,cerekSarom i cerekMarijom jer s njima nisam dugo bila vani.

AAAAAAA NA NOVOJ JE PETAR PAN 2:POVRATAK U (neznam kak ide dalje jer mi ne piše na txt)
Idem to gledat.Aj pusica

I najveća pusa Čulici zbog koje je napisan ovaj post.
Ljubavi evo sutra novi post samo za tebe.

idem ja.

xoxo

u 16:21||komentari (5)||na papir||#|| ^