< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni

Ja sam jedan curičak....Izlazim na Ribnjak i u Zvuk...
Iam puno prijatelja koje jaaaako voljam cerek
Jako volim Čulicucerekcerekcerekcerekcerek



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Čulica!!!cerekcerekcerek
Sonjacerekcerek
Jožicacerek
Gustavcerek
Dodokisscerek
Mart!!!!cerek
Lanče!!-Sirkacerek
Irmacerek
Puljkacerek
Turkaljcerek
Mirtacerek
Marinacerek
Astrid-Šunkeccerek

Lanče,ja i Astrid-THE TOAST LADIEScerek

volim-nevolim

Volim:
-svoje frendice/ove
-svoje imaginarne frendice/ove
-svog imaginarnog psa
-Zvuk
-KIC
-KKZ
-Ribnjak
-Wellerov
-kišu
-LJUBIČASTO!!!
-tramvaje
-svjetlo
-sojino mlijeko
-puding od čokolade
-mrak
-VIVIAN KENSINGTON!!!!(Lana će znat)
-glupirat se
-oblake
-NEBO,MJESEC I ZVIJEZDE
-Dali-ja
-voliti
-život
-lijepe pjesme
-BITI DRUGAČIJA

Nevolim:
-rastanke
-depru
-bit zatvorena u četiri zida
-bit u kazni
-svađati se
-bit između 'dvije vatre'
-bit povrijeđena
-plakati

 

You're the special one...I can't have

 
 
 

20.12.2006., srijeda

HAHA!I AM BACK!!!!!!!

Evo dugo vremena me nije bilo.Fakat mi se nije dalo sjedit za kompjuterom.Sjedila sam u Zvukuroflrofl.
uglavnom svašta se izdogađalo....U subotu sam vani upoznala nove ljude.Baš su sexay.Pozdrav njima wave.

U nedjelju ujutro kava s Nikom,Gledecom i Gabelom.Prošlo je oke.Škotska obleka.....HAHA.roflrofl

Ponedjeljak....Um...nesječam se....Valjda je bilo dobro.Znam samo da sam bila u Zvuku.Da.Bila sam u Zvuku.Sa Sonjom,Luciom,J,Bornom,Hanom,Nelom,Vucom itd.

Utorak....Nekoliko sranja....Malo u školi....al dobro...to je nevažno.
Poslije škole Zvuk,pa s Doris u grad,pa Doris do mene i onda poziv.Sonja.Histerična.Što je rekla nije važno.Važno je da sam odjurila k njoj.Na kraju je ispalo da je to sve bila zabuna.

Poslije te 'krize' odosmo Sonja Nela i ja Marini na božićni sajam.Bilo je....gužvovito.Inače Marina ima prrreeeeeeeeeedobru školu.RAAR!!!
Poslije sajma na engleski.Dobih poklon od Lane.cerekOutiz Lucerek
I ja njoj dah poklon.cerekFridrih i Jasminacerek.Lanče voljam te cerek.


Danas dođoh u školu.Boring as usual.Poslije škole u Zvuk.Isto as usual.smijeh

Sad sam na informatici.Dosadno je.Sonja upravo odlazi na WC.Netko se dere 'Braja mrtav si'.Braja kaže ' Idem po zastavu'.Opet netko kaže: 'Braja je ludo dijete'.Neki šestaš upada u učionicu: 'Špiljar dođi'
Špiljar odgovara:'Jozo čuvaj bazu'.Ne,moji ih razreda nisu uopče ufurani u kompjuterske igrice.


Ajde idem ja sad.Na vam jedna slikica.Budite zahvalni
Baš je kjut.
Image Hosted by ImageShack.us

Doviđenja

u 17:14||komentari (10)||na papir||#|| ^