chill dude

19.05.2006., petak

Move along...

Moja sestra je dobila neku zvjerku od mob. sTrAsAn JE ... skine si pjesmu sa komp-a , i onda stavi na mob. i slusa glazbu ko da je ipod il nest . to vam je haj teh ! nut ... hehe Sonny Ericsson W550i - mala krava ... kiss
Ugl. eo idem se spremat za sk sad , maturanti nam odlaze (fala isusu ... smokin) , i jedva cekam veliki odmor ... emo pionirka mora vidit bojfrenda , ja mog dragog , a baterflaj svog muža . I btw- moram upoznat jedan potencijalni budući par . cerek Svestrana sam , sta da kazem . hehe
BTW.
(... ja sam upoznala Ninu i Dinu , pa da... zato su oni zajedno .
Dino je moj prijatelj iz vrtića , a Nina best legica od osnovne skole ... mouthwash )
hehe šala ... - aJ BaS ste mi kjut !
Neznam više sta da pišem , onaj test iz fiz. je prošo koma , al bar je prošo tak da fala bogu ...
Jao pa da - pozdravljam najbolju pisačicu šverceva u razredu - TriCO , YOU`R A LEGEND !
cya hrvatska wave
- 11:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Radi se o ...

Linkovi

Me , myself & I

Check this out ...