srijeda, 05.03.2008.

...ŠTO SI TAKO ZAO ŽIVOTE..??

eh da....ponekad se zapitam što je nama ovo trebalo??
Sad kad samo to spomenula sjetila sam se pjesme pjeva

ŠTO JE MENI OVO TREBALO, VODU PIJEM ,VINO PROLIJEVAM...BOLJE DA I NIJE SVANULO, RAZUM GUBIM, PAMET OSTAVLJAM....rofl

Tužno je to sve....kad pogledate sve ljude koji uživaju u školskim danima bez brige i pameti i usporedite ih s nama dođe vam da zaplačete...
e i nama se plače.... Ali što je tu je...
No, ja se polako već brinem...neki su u naletu bijesa burninmad počeli predavat prazne testove jer su im živci počeli popuštat... K-Bit ti si me nadahnuo... bRaVo..thumbup
Ali zabrinjavajuće je to što smo već sada u takvom stanju a još je pred nama godina i pol srednje škole...a da ne pričam o faksu...
Na kraju ćemo svi završit u ludnici i pjevat : TKO SAM BEZ TEBE,POŠTAR BEZ ADRESE, PILOT BEZ STJUARDESE, KO DIJETE ŠTO GA MATI NE PREPOZNAJE?? Naravno to će bit posvečeno našem dragom mozgiću...
A sve to zahvaljujući našim pametnim profesorima...

Imam jedan dobar vic ----> usred predavanja profesor se obraća jednom učeniku: -kolega probudite tog pored vas!!
-probudite ga sami, vi ste ga uspavali!!!roflrofl

Ne znam kaj da vam još napišem...kao što svi znate u petak i utorak nema škole...YEAH...valjda ćemo se malo psihički odmoriti..

To bi bilo sve za danas. Hvala i doviđenja...

Jey-z

16:12 - Komentari (5) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.