petak, 29.02.2008.

Cintek, Cintek

*Happy face, happy face!*

Long time no see ljudofi moji.
Odlučih se ja malo posvetiti našem loše posječenom blogu i napisati jedan post. Hajdemo započeti sa današnjim danom:

Nulti sat-Vreš: Neznam kaj je sve bilo, ali sam čuo da smo učili nešto o Henry Dunantu^^ (pp is back).
Prvi sat-...fizheadbang: Pisali smo još jedan od ONIH testova gospodične ˝Što ima oko školskog dvorišta˝ Krivačić. ˝pišite uredno, pišite uredno˝ kaže Kriva i pogleda Krešu i Rumoru....Drugi sat-fizheadbangheadbang: Učili smo nešto o mjuzici^^ točnije o zvuku ili da se na Krivin jezik izrazim: o zvučnim valovima nut.
Treći sat-socnaughty: *Cella is in da house!*Naš gospon savršeni je ispitivao cijeli sat, a prva žrtva mu je bila....točnije biO Frkonj(Faki), imao je podršku cijelog razreda: ˝Aj Faki, pokažći svoje čari!˝..lol....ostale žrtve: Kunović, Ravenščak, Delač i Pavle^^ koji je dobio čak 4+ (lol, to samo može on tobiti, hehe).

>>VELIKI ODMOR<<

Četvrti sat-hrv: Nova profa, Ana-Marija, dala nam je da čitamo novelu od Ksavera Šandora Gjalskog: (dobro pazite) Perillustris ac Generosus Cintek-.-, a ja mislio da nemamo više latcry (Napomena. Cintek nije lat., to je prezime).
Peti sat-bio: učili novo, pisali ko budale, dobili dz.....i šesti sat(bio) pušteni doma^^...Juhu!!!

Dan je prošao kao i svi ostali: ništa posebno i ništa novo....samo dosadnonamcor

eto da barem nešto novoga imamo na blogu.....

Ciaoz from
(K-Bit)

23:50 - Komentari (11) - Isprintaj

utorak, 26.02.2008.

Škrab škrab, pis pis.

Medvjedi se bude iz zimskog sna, a mi vjerojatno odlazimo.
Bar što se tiče bloga.
Ako se čak i nešto nadopiše nakon ovog, to će vam se samo pričiniti. Bez brige. Nismo mi ljudi od akcije.

Doviđorno.

21:01 - Komentari (6) - Isprintaj

srijeda, 13.02.2008.

Još jedna dosadna Srijeda -.-

Pozdraf lipi moji!

Kao prvo htio bih se izpričati za svoje ponašanje u školi koje nimalo nije nalik na mene.....no
Kao drugo htio bih se ispričati Hani, Tomislavi, Ivni, Zahi, i Mariji što sam ih danas ili vrjeđao, ili izbjegavao ili povisio ton....cure oprostite.cry

Dosta širenja depre sada da se vratimo na našu dosadnu srijedu.
Dan je započeo s našim milim profesorom......VREŠOMbelj^^ koji je btw. pitao -.-. Učili smo novo/staro gradivo i slušali gospona Vreša kako većinom sada govori sam sebi neš u bradu, a mi bi si to trebali zapisati u bilježnicu hehe(˝Život je okrutan˝-.-).
Sljedeći sat: etika/vjeronauk. Ne znam što je bilo na vjeronauku (kojeg btw. nije bilo), ali na etici smo gledali dokumentarac o zdravstvenom osiguranju....kome to danas još treba ^^ kad imamo ljude koji idu na prvu pomoć hehenaughty^^.
Engleski.....DOOOOOOOOOOSADNO!!!.bang Nekakvi opisi bla bla bla.....
Zatim smo imali veliki odmor....YES!!!!!njamiyes....nakon 15 min. prošlo nas je i to dobro raspoloženje -.-blablapuknucuheadbangNOOOO!!!!
Glazbenipjeva. Pitala, ponavljali, a mi šutjelidead (svaka čast izuzecima).
Zatim 2 mukotrpna sata (meni, a i većini iz razreda) NElogične logike. Vježbali smo sudove, konkluzije, vokalezujo (za one koji ne znaju a,e,i,o,....bez u) te odnose među tim ˝vokalima˝.

I eto to bi bilo u kratko o našoj lijepoj, mirnoj i užasno zabavnoj srijedi *ironija*lazesmijeh

Bye byethumbup
(K-Bit)

20:46 - Komentari (9) - Isprintaj

ponedjeljak, 04.02.2008.

Beznaslovni.

Evo kad nitko neće napisat taj post jer su svi tolike guzice od ljenčina, onda ga moram pisati ja. Jer, osjećam kao neku višu, nadnaravnu dužnost.

U školi ništa novo. Možda je samo malo više prašine i nema više onog keljivog voska na parketima od kojeg su šlape škripile i proizvodile čitave koncerte pod satom.

A sad potvrda nevjerojatnih glasina. DA, Pavle je prošao na fizici s 80% riješenog testa, ako kog zanima. [Aplauz]


Novost su i sve zanimljivije teme za zadaćnice. Čovječe, toliku maštovitost i originalnost nisam nikad u životu vidjela, pa je jednostavno bilo jače od mene da ne podijelim to s nekim. cerek

I tako...
vidimo se. valjda. sutra. u klupi. za pločom. ili već negdje.... cry
Osim ako još netko ne uzme godišnji odmor tijekom radnog tjedna.
Shame on you, nemarni ucenici! party

Pozdrav iz sjene.
TommyLee.

*glupljeg posta u životu nisam vidjela.*


[...ako bilo tko ima kakvu uzbudljivu vijest, rado ćemo ga primiti kao urednika našeg senzacionalnog bloga... Nažalost, bojim se da vijest o tome kako vam je puknuo nokat ili kako se niste stigli naručiti kod frizera, nije dovoljno zanimljiva. Tek toliko, ako kome padne na pamet!]

22:44 - Komentari (5) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.