ponedjeljak, 28.01.2008.

nije sve tako sivo....

weeeeeeeee....napokon sam se i ja nakon 2 i pol godine aktivno uključila u razred (hm....) ne znam kak da se drukčije izrazim...ko da sam neki otpadnik u razredu...ali ljudi moji,DA,IPAK SAM JA TU!
i tak....mogla bi se predstavit: s poštovanjem MHR (napomena za tomislavu koja je sa strane opisivala ljude iz razreda -NIJE Č NEGO Ć, I KREŠO: NIJE ravenšČakova nego Ć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

da...ovaj....nemam baš previše iskustva u pisanju blogova pa mi nemojte zamjerit....
uglavnom, danas je nekolicina nas isla na natjecanje iz biologije...kaj da velim. pitanja su prestrasna. ja osobno sam znala 2 pitanja ,ostalo sam na blef (eliminacija putem raznih brojalica tipa: ringe ringe jaja, pliva patka preko save i ona neizbježna eci-peci-pec....)

neki lik iz 4 razreda je počel ispuštat čudne,nedefinirane zvukove nakon kaj je pročital pitanja.
nemam pojma kak će to sve skupa proć, al nadam se da će bar neko od naših ić dalje.znam ko neće zaher (ziher :) ) zaha,tralalalala!

dok ja sad ovo pišem,i naravno uživam u cigareti ko strastvena pušačica-to ste baš morali navest (u bem ti,pitam se di je pinturka) vi se negdje mučite na kemiji. nadam se da niste pisali (moš mislit:) )
pozdrav pipl,si ju tumorou!

18:13 - Komentari (4) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.