< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

opis mog ludog i dobro izmućkanog života....zapravo tu ćete naći neke događaje iz mog života i neke pojedinosti i zanimljivosti koje neznate o meni....nadam se da će vam se svidjeti...uživajte...partythumbup

MSN : deno026@hotmail.com

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kakvi su vam postovi darzi?!?
DUGI
SREDNJE DUGI
KRATKI
PREKRATKI
  
pollcode.com free polls


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prijateljski blogovi

---IFA ZEČICA---
---KETTY---
---NINA---
---KIARA---
---KIKA---
---LANA---
---DRAGANA---
---N€no----

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kakvi su vam postovi darzi?!?
DUGI
SREDNJE DUGI
KRATKI
PREKRATKI
  
pollcode.com free polls

O meni

O meni
Ime: Deni
Prezime: /
Nadimak: Deno
Datum rođenja: 26.1.1993. god.
Mjesto rođenja: Pula
Godina: 14,5
Visina: 169 cm
Težina: 80 kg
Boja očiju: plava
Boja kose: tamno smeđa
Mjesto prebivališta: ko da je važno


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

DDainty
EEmotional
NNatural
IInnocent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Volim: svoju obitelj, prijatelje, svoj život, mog psa, moju sobu (i sve što je u njoj), itd.
Ne volim tj. mrzim: kad me netko iznevjeri, prijatelje koji mi zapravo nisu prijatelji (koji glume), kad me netko od nastavnika na osnovu jednog pitanja ocijeni, i sl.


Poludim kad: me netko krivi da sam kriv, a nisam bio ni na mjestu događaja, kad mi netko psuje i vrijeđa obitelj i prave prijatelje, kad mi netko dira mob bez pitanja i na sve ostale slične stvari.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nešto o frendovima
Ima ih gomilu ali evo samo neki:

Nikolina: moja sestra iako ima samo 8 i pol (za dva mjeseca 9) god...otkačena je i bez dlake na jezijku...često se fajtamo..

Nina:frendica za pamčenje...malađa od mene godinu dana poznam je od kada se rodila....prva mi je susjeda...zan sve moje tajne osim jedne....lol

Dino:slično kao i sa Nikolinom tj. sestrom

Ela: ludo otkačena....voli se zezati....obožava motore...

Marina: luda frendica.....obožava se zezat...uvijek nasmijan...velika obožvateljica cocktailsa...kao i ja

Matea: malo ozbiljnija...mislim ok je ona....samo mi se čini malo povučena....ali ipak mislim da mi se samo čini...

Paola: ima jako zrelo razmišljanje....dobra frendica...voli se zezati kao i ostali..

Dorijan: dobar frend....obožava nogomet i sl.

Dalan: hm...zakašnjeli pubertet

Amadeo:također zakašnjeli pubertet...

Viktor: moj starnić....stalno se smije....super lik...

Lana: dobra frendica....(prit ću)

Kristina:ludo zaljubljena u jednog.....dobra frendica...uvijek za zajebanciju..

ima ih još ali me nije volja pisat. sorrryyy ako sam nekog izostavio...

Nešto malo o mjuzi
Music: najbolji pjevač tj. band mi je Cocktails band!!!
slušam:
- COCKTAILS BAND
-Toše Proeski
-Giuliano
-Colonia
-Karma
-DJ Krmak
-Severina
-Zečić
-Gustafi
-strano.....

Većinom je to domaće


Jedina (Toše)

Magla na mom prozoru
miriše na nevolju
noćas sam ti tako sam.
Kiša pere ulice
gdje si moja ludice
jošbinešto da ti dam.

I neka noćas grmi
i nek se duša mri
samo da ti čujem glas.
Priznajem pred svima
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas...

REF:
Jedina, što si mi uradila
srce mi je pustinj,
ljubav je presušil.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina...

I neka noćas grmi
i nek se duša mri
samo da ti čujem glas.
Priznajem pred svima
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas...

Ref x2



Rsaaaaaaj!! (Cocktalsi)

Kad stara kompanija na fešte se najde.
Si zakantaju, si se zabave
Do drugi dan jutro grlo seMoči
Va bukaletu vino se još toči x2

R : Kad sope armunika, mladi poremeju
Zakantaju na vas glas doma ne oteju
Kad sope armunika brigi se pozabe
Od nonić poberu se brzo užanci stare

Rsaj celo jutro, rsaj celi dan
Kako ću prit doma , to ne
znan ni sam
Drugi dan o polne z oštarije van
po se četire ja poć ću pijan



Moji taki
(Cocktailsi)

Mene zgobit more saki
Kada stanen ja va svoji taki
Trajnana trajni trajnani, Trajnana trajni trajnani
Tamo negde oko 2 i pol
Z mišon prit ceš i skakat ceš gol
Snimit cemo neka vidi svet
I stavit film na internet
Tuc-prc delat cemo
Ah-ah va me ti ne fini
( aj curice balavice da ti vidim bradavice)
Mene zgobit more saki
Kada stanen ja va svoji taki
Još salata ni zrasla
Kade san hodila
Tu kade san bila ja
Ni repa ni rodila
Kada stavin novi taki
Za manun fice saki
Ako teješ još i ti
Na Eurosong hodi
Skup šampanjac
Z boci cemo bit
Zgobit se i jahtu potopit
A kad priden ja na festival
S pjesmun cu storit skandal
Tras –pras, besedi ce letet
Ha ha ha,svi ce nan se smet
( aj curice balavice da ti vidim bradavice)
Mene zgobit more saki...
Kad me zgobi
Na široko hodin
Kad me zgobi, naširoko hodin, trajnanaj
I can't get no, satisfaction
I can't get no, satisfaction trajnanaj
Moskva-broskva
Apuz-kapuz
Pticja-gripa
Ludilo-kravlje
Slovenija-mica
Štikla-taki
Jaje-na oko
Fico-abarth
Koza-poza
Peri-deri
Kurac-palac
Lepa-naša
Carla-del ponte
Bira-bambus
Cije-moje moje
Mene more zgobit saki...
Trajnana trajni trajnani, Trajnana trajni trajnani
Moji taki!


subota, 13.10.2007.

Nakon dugo, dugo wremena ewo mene opet


wavepartypartyewo najprije se svima ispričavam što ste ovoliko čekali na ovaj post....nutvec sam sam sebi dosadio sto ne pisem nove postove ali ewo sad wam obećajem da će post bit češći.....lazelaze
u zadnje wrijeme imam malo previše obaveza...više je za učit i kasnije dolazim iz škole pa eto....tko prizna pola mu se prašta...haha....
za koji dan cu stavit i nove slike pa da ne bude ovako povjesno....
sad sam u srednjoj i moram reci da je nova ekipa punooooooooo bolja nego u osnovnoj...hihihih...malo je teze ali ako se "redovito" uci bit ce bolje....
burninmadbang...nadam se da se ne ljutite na zakašnijeli post....hihi..ewo stvarno nemam inspiracije za više pisat...soryyyyy svima još jednomlaze




| komentari (3) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.