subota, 19.05.2007.

Lovrićev post ,, back from black ,, ali ne sa svoga kompa!!!

Ma da ja i već jednom napišem neki post o nečemu. Uzet ću neku, malo za promjenu ozbiljiniju temu. Neki sam u crnjaku pa mi se sad sere o nečemu pametnom. Sad u kolikoj ću količini to ja pametno napisat, neznam ni sam.

Naime progovorio bih nešto o tuzi ili da prevedem o crnjaku, dužem crnjaku. Tužnog čovjeka je najteže primjetiti ne mislim pritom na crnjak i na kratke tuge, eto sada mi najgluplji primjer pada, eto zbog jedinice . Znam sad da se smijete, ali ništa mi drugo nije palo napamet. Puno nas još uvijek nezna šta znači biti tužan. Svaki trenutak kad ti je u kurcu, kada prolaziš ulicom kao da svijet oko sebe gledate u tami. I šta sada. To se najčešće događa( moja teorija) ljudima koji svoje probleme ne žele podijeliti s nekom drugom osobom misleći da nemaju osobu od povjerenja. Za takvo nešto mora se imati dugogodišnjeg prijatelja s kojim si kvalitetno provodio svoje vrijeme. Prijateljem s kojim izmjenjujete životna iskustva, koji te nikad nije zajebo, loše govorio o tebe, koji prema tebi iskren makar te ta istina zabolila itd. Što se tiče ljudi koji nemaju takve prijatelje jer malo osoba od povjerenja u današnjem svijetu, ja preporučam da se odu ispovijediti svećeniku. Sad kod vas najvjerojatnije dolazi do uzbuđenja, psovanja i sličnog ili mislite ;"Ovaj je garant prolupo", ali kada bolje pogledate, zašto ne otići u ispovijedaonicu i kad vas nešto jebe popričate s svećenikom. Niti on zna tko ste, šta ste; niti ga boli briga jer niste ni prva ni zadnja takva osoba s kojom se on susreće. Ako ovo ne prihvaćate zbog vaših osobnih razloga najbolje da pišete onda dnevnik i sve svoje misli zapisujete jer će te se tako riješiti svoga stresa. Barem ja tako mislim. Nadam se da sam nekako nekim ljudima pomogao jer nisam raspoložen za pisanja o bolesnim sranjima i o dr. Stefanu Franku. Jer ima donekle istine, ako ne čak i potpuno da su najtužniji ljudi ljudi koji ne uopće pričaju o tuzi. smokinpuknuculudbang By lovrić

P.S- Znam da će se ovaj post naći pod velikim ismijavanjem, ali me boli kurac šta vi mislite.
Pozz narode!!!!coolcoolcool

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.