ponedjeljak, 19.03.2007.

RODJENDAN, A JOJ DA..... PA MOJ JE !!!!

Eto ljudovi i ljudice, prosao je jos jedan tjedan.. prosli tjedan nisam isao u skou, ja odem kod dr. i nije mi nist, kaze ona nemoras cjeli tjedan u skolu.. tak .. cjeli sam se tjedan izlezavao al sam bar upoznao jednu do jaja curu, koju ovim putem pozdravljam, inace je vrag... al ok.. prije tocno 4 dana je tiljku mom best sigmundu freundu bio rodjendan, a sutra je meni... napokon 16 i vise nece mama morat ic samnom do skole ili mi kupovat proste casopise na kiosku.. sad cu moc sve fino sam.. neda mi se pisat dugacak post al imam osjecaj da ce biti... da pocnem pricu.. 20.3 1991, na svjet je dosao jedan plavi djecak... NE, nije ga donjela roda... nego covjekoliki majmun.. mislim da je bio mark walberg iz planeta majmuna, al nisam siguran... uglavnom vecina nezna da je tak djecak rodjen na krku i tamo je zivio do 5e godine.. dakle. ono najbitnije, Bog je spoznao da je mali mario pametan i kosa mu je iz plave presla u crnu... i to je to... neda mi se pricat kad sam bio na titanicu...

i evo prica... stvarno imam inspiracije...

DON CAPO DELALE
Na jednu jako važnu osobu smo zaboravili; kad ju pogledate jednostavno se zapanjite i pretvorite u panj! Ta je osoba, naravno Daniel Delale!
Daniel je po rezultatima naših anketa provođenim po cijelom kvartu temple druga najpopularnija osoba na svijetu, odmah iza najdragocijenijeg dragulja Hrvatske, Nene Pavinčića!
Daniel, muškarac čvrste podlaktice, je jednom prilikom rekao da Neven Ciganović nije zgodniji od njega kako mnogi muškarci misle! Opet smo proveli anketu i na opće iznenađenje svih njegovih 325 žena, uvjerili smo se da govori istinu. Moramo uzeti u obzir da su 20% njegovih žena bile gay prostitutke i to da izlazi novi udžbenik iz fizike.Daniel je toliko moćan da može promijeniti pravila za igranje bele, uvjeriti nas da auti nemaju kotače nego volan i to da je on napisao Crvenkapicu.
Sve ove činjenice nam govore tko će biti sljedeći predsjednik naše zemlje. Do tih izbora će proći još dugo vremena. Dotad ako ste željni biranja birajte:

by Mitra aka Vrana bez_noge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.