nedjelja, 11.03.2007.

Don (apostrof) t worry, be peder

Di ste likovi i likuse...pocet cemo sa mojom i lovricevom filozofijom o životu... život je kao cigara - lagano se upali a jos lakse se ugasi, dok polako vucemo dim za dimom, covjeku prolazi zivot pred ocima i dok se cigara smanjuje... on ostaje sam, bez zene ( ovo je lovriceva teroija koju ja ne podupirem ).... i tako dalje.. inace lovric me bio uplasio i ucrnjacio s ovom pricom jucer dok smo isli u grad.. ja kazem nemoj pricat take stvari pa smo se nakraju potukli.. ja sam udario i pobjego rofl.. bili smo u derbyu cekali kicu i tiljka da se vrate iz bilijar sale pa smo krenuli mi prema pivnici a tiljak u rupu. Nasa Tonkica je slavila rodjendan pa nas je castila pićem.. u pivnici su opet bili oni 5,6,7 razred.. nemos vjerovat. cjelo drustvo je bilo tamo, neda mi se nabrajat... tamo je bila moja ljubav mika mrunika.. ooo, to ste treali vidt.. jos je bilo rano, a ja i on se razbacali.. svi gleali u nas budale, mi jedini plesali i to jos neki nas izmisljeni ples... onda su maric i lovric dosli da se ne sramotimo samo mi.. naravno lovric se najvise... hahahah.. onda je polako mrunika utonio u alkohol, odnosno alkohol u njega. maric se isto napio.. Tonku je zuja uhvatila kako ona kaze ( ni ovu teoriju ne podrzavam ). I onda vrhunac veceri, dosli su svi s pricama o raciji, i kako je policija zatvorila cjelu pijanu.. svi se pokupili, pobjegli na sve strane.. neki likovi ( zna se ko je to cool ) su vikali dodjite pajkani da vam pičku razbijem.. i et, uglavnom nije bilo policije osim one marice ( ne iz mog razreda ) sto uvjek bude ispred pivnice. A meni kako je bilo sveukupno mozd i doznate.. hehe
uglavnom je bilo do jaja, mozd cak i najbolja subota zahvaljujuci nekima naughty,a i lovric se zabavio zahvaljujcui nekome
ae pozz svima, uzivajte do sljedeceg posta .. e da slike mi nece, stavit cu kasnije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.