subota, 24.02.2007.

RE - UP

Kao sto znate ( ja ne znam ) ovo je novi album od feminema, al onog americkog... I kod mene se dogodio RE -UP
vise nisam toliko ucrnjacen i ponovno sam nasmjesen.. hehe, danas smo se ja i pero cjeli dan smijali glupostima i bilo je fora. et jos jedna faza ( crnačka ) je prosla i sad se ide dalje.. Sto dalje ?! Prvi korak ka novom pocetku je da se ubijem ko budala na kokinom rodjendanu ( reklama ) , al i moj frend slavi pa cu se dvostruko ubit.. drugi korak je da se ispovjedam sto nisam ucinio od prve pricesti... tako da se dosta toga ima za rec. Svi su u nekoj vedroj atmosferi osim mene ( proslo me ) i kice ( valjda nije proslo ).. al et. imam srece sto imam zakon prijatelje koji puno pomazu i koji bi sve dali za tebe.. dobro, ne bas sve.. znam da nidjo nikad nebi dao kruha il pastete nekom u svojoj kuci... jedino je mali debeli lovric u crnjaku.. trebali ste to vidit prosli petak ja i no se napili.. i drca naravno. i on je isao do svake zenske i pitao jel te smijem poljubit.. naravno da su rekle NE !!!!!!!! , i onda je on rekao , " ali zasto, nisam se zvalio 2.5 mjeseca "... hahaaa, mi smo umrli. et koki jos jednom sretan rodjendan, i Irmi naravno. Ne da mi se nabrajat ljude koje cu pozdravit i koje mi ko fol znace, jer su to vecinom ( naglasavam vecinom, a ne svi ! ) svi. a pozdrav osobama koje mi sad najvise znace. a to su naravno. Tiljak, Kico, Kockica, Pero, Nidjo, Lovric.. ma ajd Marunica i Vule i Tonka boy ... njih volim al mi ne znace puno. samo se iskoristavamo.. heh
ae pusa svim slavonskim becarcima i poseban pozdrav nasem dragom ravnatelju..
ev slikice.. yeah
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Helena und Ich
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Tiljak und Ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Dvje mačke
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Dragana boy...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Mislili su da necu ovo stavit... hahhaaa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Ah ta prehlada...

- 00:21 - komentari (124) - print - RE - UP -

ponedjeljak, 19.02.2007.

Pjesma za dusu i tabane

Da podjelim s vama moju vrstu poezije...


Moja Baka Milica( Saša, Tin i Kedžo remix)

Dogodilo se to
Jedan proljetni dan
Kad sam pokušavao
Smeće iznijet' van

Bilo je tu svega
I kora od banana
A ispred moje zgrade
Gomila cigana

Skupili se cigani
Iz razloga tog
Što odvođenje bilo je
Smeća glomaznog

Došla djeca, djedovi
Pozvali i strinu
Da nađu koji toster
Il' pisaću mašinu

Al' veselje toliko
Blistav to je prizor
Kad nađu neku perilicu
Ili televizor

Tad zasvira harmoniku
I Hamdija Rom
Nakon apstinencije
On je sad na svom

Ah kakva scena
Da boli me slezena
Uz radijator s šest rebara
Odmara se majka stara

Ljudi im se dive
Što u zgradama žive
Odakle im tol'ka sreća
Kad se skupe oko smeća

Priznat ćete cigani
Uvijek prate modu
Dođu poput vjetra
A još brže odu

Pa kada taj cirkus
I moj kvart napusti
I meni se niz obraz
Osam suza spusti

Mjesto ovog događaja
Nije bila Ilica
I znajte da ne postoji
Moja baka Milica.


Za kraj evo vam jedna poučna priča, osobito za muske

Jednog se dana lisica šetala šumom i naletjela na neku rupu, a u rupi je bio zec. I sada zec moli za pomoć da je spasi. Lisica razmišlja i kaže sebi da će i ona možda trebati pomoć. Ispruži lisica rep koliko je dugačak, zeko se uhvati i popne se van.
Drugi dan zeko šeće šumom i vidi lisicu u rupi, i sad da joj vrati uslugu i on ispruži rep, međutim kako je njegov kratak lisica se nije mogla uhvatiti za njega i popeti, ali zeko otiđe po auto sa ljestvama. Baci on ljestve s auta i lisica se popne.
I koja je pouka priče?????

Nije bitno jel dugačak ili kratak, samo je bitno da imaš auto!
by Mitraboy

- 22:12 - komentari (87) - print - Pjesma za dusu i tabane -

četvrtak, 15.02.2007.

Nema veze sa zivotinjama, ili ima ?!

u davno vrijeme, na crnogorsko valentinovo prije 2 mjeseca rodio se princ valiant.. imao je 2 noge i jedan prst po svakoj nozi.. rodio se u strasno vrijeme dok su jugoslavijom vladali patuljci i pobjesnjeli medvjedi zarazeni bioloskim opadanjem katalizatorskog ulja na desnoj stravi lijeve glave. Valiant je bio razborit mladic opsjednut plesanjem pičkastih plesova i jedenja pereca.. posto je imao jedan prst na svakoj nozi to mu je ujedno sluzilo i kao Noz.... Po zanimanju je bio bounty hunter na bjesne jazavce.. jednoga dana je ostao bez oka... jadnik je plesao balet dok je bio bos i udario se noznim prstom posred oka dok je dizao i sirio noge... Odavno je razvio ljubav prema muskarcima koji su bili potuceni od zenskih amazonki koje su bile opsjednute secerom.. na kraju su umrle od zgrusavanja no o tom kasije.. Dok je Valiant poskakivao ko pickica po sumi naidje na bubu koja se pretvori u prelijepu djevicu mariju.. i kaze mu oduzmi mi nevinost.. on je nabije sakom u galvu, pljune ju i izgazi joj lice dok je pjevusio pjesmu dont worry, be peder.. Imao je zadatak kojeg je dobio od vladara sume, neusrasivog barbie svizca da krene prema zagrebu i upozori preostale ljude da su medvjedi poceli slilovat nas rod.. zenskog roda je jaaako malo ostalo.. umrli su od plakanja gledajuci titanica i ostala sentimentalna sranja. Ove koje su ostale se ne depiliraju i imaju dlake ispod pazuha koje su im srasle s kosom tako da izgledaju ko fred flinstone.. naidje valiant na slatkog magarca i zguzi ga.. magarac se glasao ko zmajevska patka.. valiant ga zajasa i krene. od oruzja je imao svoje nozne prste i oko.... oko ?! da dobro ste culi.. imao je sposobnost pljuvanja kerozinsko zapaljivog smeca iz oka.. Pred njim se pojavi na granici izmedju Crne gore i Juzne Amerike jedan mladic kojeg su zvali Zvali.. nije imao ruke i noge, razvio je strasnu pokretljivost.. posto nije imao noge, kotrljao se i tako se micao.. drugi dio price cete cut kad budem imao inspiracije... e da.. kao sto je moja draga muki napisala ispravio sam fiziku. wuhuu.. sve krenulo nabolje, s evom sve super.. samo mi je matej nesto tuzan. fali mu neka curica. heh, pozz svim astronautima, kici, tiljku i naravno kockici mojoj.. da ne nabrajam dalje. svi koji procitaju post su pozdravljeni. ciaaaos.. by Mitra

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Princ glavom i usima
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Magarac od princa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Magarac br. 2

nedjelja, 11.02.2007.

Usrana Subota

nemos vjerovat kaklo je glupo bilo dok nismo dosli u derby kod nase zlatne Muki, u pivnici bila djeca 7,8 razred.. ja i kico popizdili. otisli malo do rupe i ostalih kafica pa smo rekli da idemo do derbya
(1 sat prije )
Muki slavila rodjendan u derbyu pa sam otisao da joj cestitam i da se zabavim, bilo super al sam se dogovorio s kicom da cemo ic do pivnice i ostalih kafica kasnije... Naceo sam se kod kuce, polako se zagrijavajuci sa alkoholom, osjetim kako mi prolazi venama i obuzme me strasna toplina. bilo je vrijeme za polazak.. ma daj dosta zajebancije, uglavnom ja i drca smo se napili na kraju. krenuli smo igrat bilijar i pobjedili nidju i jednog josipa iz tehnicke u 5 partija.. ja sam onda igrao sam protiv njih dvojice i pobjedjivao naravno. dobio sam kompliment da igram bolje kad sam pijan. mi se rasplesali. odnosno oni, dok smo ja i drca pili i jeli sol.. sve u svemu glupo je sto nemamo vise mjesta za izlazak, u pivnicu nea sanse da udjem makar mi jež otkinio ljevi prst na desnoj nozi. Ja i kico cemo sljedecu subotu ko stari bracni par gledat filmove kod kuce, odnosno necemo ic u grad.. zivjeli svi ljudi koji zele vodit ljubav sa skolarcem. pozdrav od Mitre



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Za Tiljka

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Za jednog jedinog ripaha.. pusa ripahu

- 13:38 - komentari (89) - print - Usrana Subota -

četvrtak, 08.02.2007.

Prijateljstvo I ovisnost ( by Lovrić )

Pošto imam bronhitis, a neda mi se učit počeo sam razmišljati o nekim dublji temama, vjerovali vi to ili ne.puknucumahnjamiparty

Što znači riječ prijatelj ili prijateljica? Da li je ta riječ prava za upotrijebit za neku osobu. "On mi je samo prijatelj/ica". Mislim da riječ prijatelj nije prava za većinu osoba. Prijatelj simbolizira čovjeka koji je spreman "žrtvovati" se za drugu osobu bilo muško ili žensko, a da s njim nije povezan nikakvim krvnim srodstvom znači osobu koja nije egoistična i koja je spremna učiniti nešto za druge. Riječ žrtvovati u ovom kontekstu označa neki čin možemo reći nešto kao usluga od koje nemamo nikakav profit ili dobit već samo tvoj prijatelj. Međusobno žrtvovanje između ljudi čini pravo prijateljstvo. A zato treba puno vremena, strpljenja i volje. Prijateljstvo možemo usporediti kao sa gradnjom dvorca od pjeska. Da bih ga sagradio potrebno ti je puno vremena, a kad ga sagradiš možeš ga u roku od 2 sekunde izgazit nogama. Malo je pravih prijateljstava pogotovo u odraslom svijetu u kojem glavnu ulogu ima novac. Čovjek je praktično za običan papir spreman ubiti ili uništiti drugu osobu kako bih imao što više što više papira koji ima neku vrijednost. Ili na tuđoj nesreći graditi svoju sreću. A ljudima nije jasno da su najljepše stvari na svijetu potrebno besplatne.No da se vratim na temu riječi prijatelja.Možemo li čovjeka s kojim pijemo, pušimo, jedemo, zajebavamo se nazvati prijatelj. Ne možemo to su nam drugovi. To je prijatelj samo za zajebanciju. Možemo li reći da nam je neki učenik iz razreda prijatelj? Ne možemo jer nam je on samo kolega ( poznanik ) na poslu .Samo vam želim reći da se pazite i da se ne zaliječete se nekakva prava prijateljstva. Jer tko će zabit nož u leđa nego svoj svome. Pozz party



OVISNOST

Svaki je čovjek danas ovisnik. Neznam zašto, ali svaki je čovjek ovisnik vjerovali vi to ili ne. Ovisnik je o različitim stvarima, netko svoju ovisnost izražava primjerice; u cigarama, drogi, pušenju, radu, učenju( ima i takvih), nekom sportu, gledanju televizora, o jelu itd. Neznam zašto, to jest ne razumijem zašto si ljudi dozvole da o nečem ovise, da ne mogu bez toga. Najviše mi se gadi kada je netko živčan jer nije primjerice zapalio cigaru i tu svoju frustraciju iskaljuje na drugim ljudima. Primjerice da se nekom ovisniku o košarci desi ozljeda noge ida više ne može igrati, ja mislim da bih on izludio. Za mene je bilo kakva ovisnost čovjekova slabost i nadam se da što više ljudi neće dati da se zarobe u svijet ovisnosti. poozznjamimahparty

subota, 03.02.2007.

Cosmopolitan ! ( zajedno pisemo )

Prvo da kazemo o cem ce bit ovaj post, pozdravljaju vas Dr. Mitra i DR. Lovric.. presli smo na novu vjeru - štefanolizam - ona se sastoji od uvjerenja da je DR. Stefan Frank Bog.. 2. Uvjerio nas je da protiv zena ne valja ratovati nego da ih treba obrazovat i naucit kako se zivi mislju, rjecju, djelom i popustom u trgovinskom centru.. 3. Uvjerio nas je da se nevalja izbrijavat dolje do kraja da se ne dobije osip rofl.. Ovaj post je dobronamjeran i sve veze sa stvarnim likovima i doagdjajima su izmisljene i u slucaju slicnosti to je slucajno smokin..
Da pocnemo -Ukoliko zene imaju problema neka nam se jave jer rjesavamo sve vase zenske probleme. Za vasu psihu ce odgovarat diplomirani tajnik Lovric, a za vase fizicke probleme ce odgovarat ing. cest. prometa Mitra.. Naglasavamo da ovdje nece bit prostacenja nego samo strucni izrazi. Dr. lovric ce vam sada reci 6 savjeta za zdravu dusu..
1. U slucaju da imate brkove slobodno se ubijte
2. U slucaju da imate bradu, nadjite neku farmu i stopite se s tamosnjim kozama
3. Prava i zdrava zena mora mjenjat ulje, sama loviti rucak, raditi na polju preko zime.
4. Da biste bili dobra zena potrebno je samo sutiti
5. PMS ne postoji, to vi koristite kao izliku da nam ne ribate ledja
6. Prava psihicka zdrava zena ce pokusat usrecit svog muskarca i dovesti ga u stanje transa da nezna za sebe, samo sto trebate je da sutite
Dr Mitra ce pokusat razlucit vase fizicke probleme... par savjeta.
1. U slucaju dlakavosti, uzrokovane pojacanim lucenjem muskih hormona, testosterona slobodno se ubijte. A ako vam je crnjak mi cemo vas ubiti
2. Ako vidite kakve fizicke promjene na sebi, ubijte se.
3. U slucaju da osjetite peckanje kod vaginalnog otvora, ljecite se samoubojstvom.
4. Ako imate herpes, nemojte uzimati herplex, nego bjezite od mene.
5. Ako vam smrde noge odrezite ih, ili pusite bradu i uzimajte ljekove za povecanje penisa te se stopite s muskim rodom
6. Ako vam smrdi ispod pazuha, lizite se ko pas da uklonite vonj
7. U slucaju prekomjerne kilaze, te da si nevidite doljni dio tjela dok mokrite, ubijte se
8. U slucaju spojenih obrva kandidirajte se za predsjednika

Slobodno nam se javite preko bloga nas klinike, klinike dobre duse i mira
pozdrav

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Dr. fizickih problema
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Dr. Lovric
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Pogledajte taj sjaj u ocima

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.