Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je za sve lude likove ka što smo npr. ja,Mate i Dino!!!!!!!!!!!
burninmadheadbangmadburninmadheadbangmadburninmadheadbangmad
Pamet nas je pratila ali mi smo bili brži!!!!!!!! mad mah headbang greedy mah
Jebeš učenje,uči jebanje!!! party
*Alkohol je čovjekov najgori neprijatelj,a samo kukavice bježe od neprijatelja.*party

Created by Crazyprofile.com

Linkovi

Blog.hr
GILJO-Takav se rađa svakih 1000 godina, lik i po,pravi tramuzgan, mora da je jedan takav bia još isusovacthumbup
SONY-jedna ženska iz mog razreda koju je uvik gušt sprdati,dobra prijateljica...njami

O MENI:

IME:Ivanthumbup
PREZIME:Nije bitno
NADIMAK:Mit,Mitrosmokin
ROĐEN:18.02.1992
MJESTO:Zadarhrvatska
KVART:Najluđi Smiljevacburninmadburninmad
FRENDOVI:Ćaki,Vrana,Toka,Dino, Mate,Giljo,Kara,Disko,Pedić, Sota,Sara,Sara P, Pave, Maja, Šalov, Klare...headbangheadbang
RAZRED:1.b
ŠKOLA:Grafička ZD
VOLIN:Košarku,frendove,zajebanciju, dobru muziku...cerekthumbup
OBOŽAVAN:ženske,kk zadar i najluđi tornadoburninmadpuknucumadblabla
NE VOLIN:Školu,profu iz fizike, dvolične ljudeburninmadmad

Free Website Counter
Free Website Counter







A ovo san van ljudi moji ja... ali pehari nisu moji...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo par slika mojih najboljih prijatelja iz 1.b grafičke u Zadru!!!
Bećari-najluđi likovi u ovom razredu!!!burninmad burninmad burninmad
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bećari i Sara-Legende 1.b
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sota i Mate-Ko svaki dan jadni Mate trpi batine!!!Nemoj ga više tući!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sara i Dino-Dvoje mojih dobrih prijatelja...thumbup thumbup thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pave,Mrvica-Car,legenda našeg razreda i odličan prijatelj!!!yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sota-Carica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo je Sara, a pokušala je sakrit identitet...no otkrivena je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TORNADO ZADAR!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Igraj, Igraj, Igraj Zadre
hrabro naprijed, idemo do kraja
jer ja znam, da ako učinimo sve
Zadar je opet prvak države


Plavo-bila boja, to je boja moja,
bila je od zore, plava je ka more.
Plavo-bila boja, boja moga grada,
boja Kalelarge i zadarskog Tornada


Nije nama Zadre važno,
jel si zadnji il si prvi,
na istoku stajat ćemo
sve do zadnje kapi krvi.
Ooooooooo...


O Zadre moj, o Zadre moj,
mi smo luđaci bit ćemo prvaci
mi smo iz Zadra, mi smo u kurcu,
volimo tebe, ti si nam u srcu.
Ale ale, ale ale...


Vijorit će se zastave i naši šalovi,
Tornado je uz tebe znaj,
nikad nećeš propasti.
Oooooooo...


Kiše su padale, gromovi sijevali,
a mi smo stajali, za Zadar pjevali.
Ostani Zadre, još nije kraj,
ostani Zadre, volim te znaj


Zora rudi, dan se bijeli,
jebat ćemo Zagreb cijeli,
i Cibonu, i Dinamo,
jebat ćemo, rasturamo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spužva Bob kao član Maidena!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 01.04.2007.

Još je jedan vikend iza...

Ajme bia san napisa post i sve mi je nestalo pička in materina!!!Sad mi se ne da baš toliko pisat ali moran jer me tiraju da napišen novi post!!!Inače kod mene sve po starom...u školi ocjene prolazne. stalno se sprdamo ali više nije nekako zanimljivo ka prije ali zato je u kvartu super...Ovo mi je bia jedan od boljih vikenda u zadnje vrime...juče smo cili dan sidili na zidu u kvartu i sprdali se i kartali jer je bilo malo dosadno i pola nas je falilo...dvi ure kartali za pare da bi na kraju ostali na istom...poludia san...Eee danas je već bilo zanimljivije...nikog mi nije bilo u kući cili dan ali nam se nije dalo biti unutra pa smo ja,Ćaki,Vrana,Nićan i Zele otišli ispod mosta sprdati se i raditi gluposti...nećemo sad u detalje jer mi se ne da ali bili smo tamo dobre dvi ure i još ka smo došli na ulicu čekaju nas Toka i Meši...Tako sve do malo prije sidili i sprdali se...Ajme jedva čekan praznike...škola mi uopće neće nedostajati...hehe...a kome oće...Dogovorili smo se šo češće ići vani i tako mora biti...još ako zovnen neke iz razreda bit će ludo... Aj iden sad ne da mi se pisat...Pozdrav Ćakiju,Vrani,Toki,Zeli,Nićanu i Šokri...Likovi su legende i moga bi in uskoro posvetit jedan post!!!Evo vam za kraj jedan dobar spot!!!Pozzzzzzzzzz!!!



Komentari (94) Print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.