Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oh how I love you
The pain won't go away
Oh when I need you
You're always so far away
I cry for you
Leaving myself to blame
I died for you
I gave up everything

Image and video hosting by TinyPic

They call me hell. They call me Stacey. They call me her. They call me Jane. That s not my name.

Image and video hosting by TinyPic

+ ONA JE +
optimistična. luda. rockerica. buntovnica. iskrena. komplicirana osoba. osoba koja ne cijeni ništa dok to ne izgubi.
luda za žvakama. neobična. većinu puta lijena. Mistress Of Pain.
ima svoje snove, ciljeve i frendove.

VOLI: glazbu, prijatelje, fotić ^^, slikanje, osmijeh, sreću, rock, metal, nebo, starke, šarene boje, slike, bubimira, crtiće xD, guns n' roses majicu. x)

+ U MP4-U +
+ Guns N' Roses
+ Alice Cooper
+ Nirvana
+ HiM
+ Helloween
+ Nickelback
+ Metallica
+ Rolling Stones
+ Bullet For My Valentine
+ KoRn
+ Crno Perje
+ Kiss
+ System Of A Down
+ Ramones
+ Limp Bizkit
+ DragonForce
+ AC/DC
+ The Rasmus
+ In Flames
+ Judas Priest
+ Nightwish
+ Hladno Pivo
+ Prljavo Kazalište

Why did she have to come here? Why did she have to exist? Why did she have to ruin the little peace I had in this non-life of mine? Why had this aggravating human ever been born? She would ruin me.
Edward Cullen, Midnight Sun

Image and video hosting by TinyPic

Svijet je plastično mjesto bez imalo duše i morala,gdje je istinski osjećaj postao prava rijetkost. - Kurt Cobain
˝Vrhunac te večeri bio je kada je Kurt vidio dječake kako stoje u redu da bi kupili njihov album.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.

Ako ikada padneš uguši me svojom prašinom
trenutak je prošao a ja sam ostala slijepa.
Zgazi me potpeticom jer znaš me.
Kao crv micati ću gornjim djelom tijela...


















srijeda, 05.08.2009.


kosa anđela. (:

Playground school bell rings again
Rain clouds come to play again
Has no one told you she's not breathing?
Hello I'm your mind giving you someone to talk to
Hello
If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken
Hello I am the lie living for you so you can hide
Don't cry
Suddenly I know I'm not sleeping
Hello I'm still here
All that's left of yesterday


gledaš svijet mojim očima. sve na prvi pogled izgleda idealno. cvijeće, ptice, djeca..
pogledaj bolje. uvjeravam te da to nije bajka.
...
cvijeće vene.
ptice ne pjevaju.
djeca plaču.

zar to nije tužno? gledaš svijet mojim očima.
da, nije idilia. više je kao noćna mora. nema izlaza..
duga cesta koja ne vodi nikamo. tama. nema svijetla na kraju tunela. izlaz trebaš pronaći sam.

p.s. imam novi blog s frendicom. ^^ ostavljam vam link. witches.
na ovom blogu me neće vjerojatno biti neko vrijeme.

Image and video hosting by TinyPic
p.s. naših ruku djelo.



| 15:47 | Komentari (12) | On/Off | Print | # |