Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oh how I love you
The pain won't go away
Oh when I need you
You're always so far away
I cry for you
Leaving myself to blame
I died for you
I gave up everything

Image and video hosting by TinyPic

They call me hell. They call me Stacey. They call me her. They call me Jane. That s not my name.

Image and video hosting by TinyPic

+ ONA JE +
optimistična. luda. rockerica. buntovnica. iskrena. komplicirana osoba. osoba koja ne cijeni ništa dok to ne izgubi.
luda za žvakama. neobična. većinu puta lijena. Mistress Of Pain.
ima svoje snove, ciljeve i frendove.

VOLI: glazbu, prijatelje, fotić ^^, slikanje, osmijeh, sreću, rock, metal, nebo, starke, šarene boje, slike, bubimira, crtiće xD, guns n' roses majicu. x)

+ U MP4-U +
+ Guns N' Roses
+ Alice Cooper
+ Nirvana
+ HiM
+ Helloween
+ Nickelback
+ Metallica
+ Rolling Stones
+ Bullet For My Valentine
+ KoRn
+ Crno Perje
+ Kiss
+ System Of A Down
+ Ramones
+ Limp Bizkit
+ DragonForce
+ AC/DC
+ The Rasmus
+ In Flames
+ Judas Priest
+ Nightwish
+ Hladno Pivo
+ Prljavo Kazalište

Why did she have to come here? Why did she have to exist? Why did she have to ruin the little peace I had in this non-life of mine? Why had this aggravating human ever been born? She would ruin me.
Edward Cullen, Midnight Sun

Image and video hosting by TinyPic

Svijet je plastično mjesto bez imalo duše i morala,gdje je istinski osjećaj postao prava rijetkost. - Kurt Cobain
˝Vrhunac te večeri bio je kada je Kurt vidio dječake kako stoje u redu da bi kupili njihov album.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.

Ako ikada padneš uguši me svojom prašinom
trenutak je prošao a ja sam ostala slijepa.
Zgazi me potpeticom jer znaš me.
Kao crv micati ću gornjim djelom tijela...


















subota, 04.04.2009.


i'll let my soul to play with life.i'll let my breath to be the last one..i'll let my pain to be my friend.

She's gonna have a good day
She don't care about the weather
She tune it in and
Turns her head around
Frame by frame
She can't find her favorite station
She shut her eyes and laces them together
All alone, she's a TV man

:blahblah:

Image and video hosting by TinyPic

Više ništa nije isto. Nikada nece biti kao sto je bilo ranije. Ostaje nam samo borba - borba i sjecanje na neko sretnije vrijeme koje nijedna pjesma, nijedna slika ne mogu vratiti.
Više ništa nije isto. Sve oko mene se okrece i osjecam želju za slobodom. Želim ponovno biti sretna, ponovno udisati svježi zrak. Osjecati povjetarac kako mrsi moju kosu.
Više ništa nije isto.

'I'm trapped in this THING called LIFE!
Zaboraviti sve želim, uništit tu bjesnocu koja živi sad u meni, koja javlja mi se nocu. Život moj polako puca, želim biti blizu sunca! ^^
Dosta mi je kiše! Želim sunce da mi osvijetli ovaj tmurni svijet, da uživam u njegovoj toplini..





| 13:56 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |