MOJ SVIJET
Ovo je moj svijet...Svijet u kojem ne postoji ne mogu,neću u lošem smislu, svijet u kojem prihvačam različitosti ,svijet u kojem sam tek rođena,ali planiram dugo,dugo živjeti.Početak je najteži,tako kažu,ali tako i zbilja jest...Volim pisati,promišljati i biti svoja,jer tako me mama učila.Želim pokazati da mogu ,da hoću i da ne postoji predrasuda,jer ja sam je razbila...Predrasuda da nikad neću biti sretna,da je život samo jedna ogromna briga i na kraju smrt...Mislite li da je to tako? E pa ja mislim da nije ,postoji smisao života,no mi ga možda nikada ni ne nađemo,ali ima i onih koji ga nađu ,ali prekasno...Ja ne želim biti dio zakašnjele skupine...Svoj smisao tražim ovdja ,sada , u svakom postu , sa vama...Vašaaa Megicacerekcerekcerekcerekcerek:cerek

SVAŠTARA JEDNE PRIČOPISKINJE

četvrtak, 11.01.2018.

Bjelovar....Iz opisa jedne četvrtašice.

Heeej ekipa! Za današnji post odlučila sam se prisjetiti kako sam pisala u četvrtom razredu. Iz svoje bilježnice koja za mene ima sentimentalno značenje izvukla sam tekst o Bjelovaru.Kako je Bjelovar,moj grad u kojem živim,pomislila sam kako bi bilo dobro da vam ga pokažem kakav je ,odnosno da ga vam predstavim,ali iz perspektive jedne četvrtašice.Nadam se da ćete uživati i da ćete barem mojom pisanom riječju moći odletjeti i vidjeti kakav je to moj Bjelovarcerekcerek Uživajte!sretanwink

Moj Bjelovare, grade najdraži....

Živim u gardu Bjelovaru. Osnovan je 1756. godine odlukom carice Marije Terezije.Bjelovar je središte Bjelovarsko- bilogorske županije.On je jedan od manjih,ali ljepših gradova u Hrvatskoj,barem za mene. Imamo prelijepe park,paviljon i veliku katedralu svete Terezije Avilske koja je izgrađena na Trgu Eugena Kvaternika. Ljubitelji dobrih knjiga i romana mogu posjetiti našu Gradsku knjižnicu ,a za one koji više zanimaju predsatve i filmovi mogu posjetiti Bjelovarsko kazalište i naše kino. U Bjelovaru se održava DOKUart. U našem bjelovarskom kinu možete pogledati razne dokumentarce. U mjesecu listopadu održava se višestoljetna tradicija proizvodnje mlijeka i sireva pa se Bjelovar ponekad naziva gradom sira. Gradonačelnik našeg grada je Dario Hrebak. U lipnju možemo ići na Terezijanu koja se održava svake godine u spomen carici Mariji Tereziji . U rujnu možete posjetit Gudovac , jer se tamo održava međunarodni sajam lova, ekologije i ribolova. U našim parkovima možete vidjeti razne povijesne spomenike . U gradskom muzeju možete vidjeti razne slike i crteže. U lipnju održava se BOKfest. To je kazališni festival u Hrvatskoj. Ovo su ljepote i znamenitosti našega prekrasnog Bjelovara.

Kratko ,ali slatko. Nemojte zaboraviti da sam tada ,kada sam ovo pisala imala samo deset godina i pohađala sam četvrti razred.Mislim da je ovo za četvrti razred sasvim solidno i dobro. Mislim dobila sam peticu, pa valjda i je dobro. Kaj vi kažete? Volim svoj Bjelovar i ne bi ga mijenjala za ništa, osim za par dana u jednom od sedam Kaštela,ali ča će te, to srce vuče Dalmaciji. Što vas vuče vašim rodnim gradovima i što je to posebno u njima? Sve mi to lijepo napišite u komentare , pa da svi zajedno naučimo nešto o našoj divnoj Hrvatskoj. Jel može? Nadam se da može! Bjelovar je grad u kojem živim od prvog dana , čak sam iz mamine utrobe izašla u bjelovarskoj bolnici. Zauvijek sam u Bjelovaru, nikada nisam nikuda otputovala ili preselila da sam se morala vraćati u svoj mali gradić sa najljepšim parkom na svijetu. Najljepše ,mjesto po meni u Bjelovaru je taj famozni park, gdje svakodnevno sjedim na klupi i uživam sa svojim frendicama razglabajući o svim mogućim temama koje nas dotaknu. U parku sam napravila najviše gluposti, prvi put ostala do 11 vani, prvi put jela nešto jako masnu i to zalijevala colom...Ana hvala na tom divnom iskustvu... Prvi put sam plesala , skakala ,ali i plakala...Bjelovare, Bjelovare ili Bjelovaru, Bjelovaru...Vokativ je gadna stvar...HAHAHAAH ...A još više volim taj Bjelovar zimi,jer dobili smo klizalište ...YESSSS!yesyes Moj maleni gradić sa najljepšim sjećanjima, ljetnim ljubavima , kaštelanskim provodima i dalmatinsko- kontinentalinm ljubavima...Možda da nisam Bjelovarčanka , možda nikad ne bi upoznala Dalmatinca...Tata što kažeš o tome? HAHAAHAH...Bjelovar je ipak, bolji malo,malo za mene ...za mene dobro ste pročitali od Dalmacije...Znam Dalmatinci možemo se mi pred vama sakriti u mišju rupu,ali da živite ovdje svaki dan...Vidili bi vi o ćemu ja pričam ,a isto bi ja tako vidila da živim u Dalmaciji o čemu vi pričate. KISS VELIKI ZA SVE DALMATINCE....nadam se da nisan digla veliku prašinu...hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska Sve je to naše hrvatsko...

A sad malo slika mog Bjelovara....




UUUUUpsss! Ipak,ovo nije Bjelovar....nutnutnut K...mahmahmah
To je to ekipa, vidimo se sutra sa novim postom. Vašaaa MEGICAAAAAwavewavemahmahwavewavemah

- 18:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS? Što napisati?
HMMMMM...Zapravo ni ja ne znam o čemu ću pisati na mom blogu,ali nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćemo komentirati i razmjenjivati iskustva.Bit će ovo moja mala svaštara u kojoj vam želim lijep provod.....
Koliko nas ima?



Hvala na svoj podršci,čitanju,pregledu,komentaru...sretansretan