<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Likovi

Rachell Wood - Prelijepa djevojka, ali bezosjećajna kako većina misli! Sestra od Victora. Mrzi Denisse. Na putovanju joj se počinju događati čudne stvari.

Denisse Anne Hooper - Također prelijepa djevojka, puna osjećaja i dobrote za druge! Iako želi da postane Rachellina
Prijateljica, ona u tome nikako ne uspijeva! Do ušiju zaljubljena u Victora ali ipak sramežljiva! Na putovanju pokušava zaštiti Rachell od opasnosti koja joj prijeti i tako one ipak postaju bliske.

Allison McLove - Plavuša atraktivna izgleda. Ona je smirena i velikodušna osoba. Prije nikada nije poznavala Victora i čim ga je vidjela odmah se zaljubila u njega, na putovanju je upoznala još i Denisse i Rachell, isprva joj se Rachell nije svidjela ali kasnije ju je nekako počela trpiti. Na putovanje kreće sa svojom prijateljicom Alexis.

Victor Wood - Odlučan, pametan... sve su njegove osobine vrlo dobre! Zaljubljen u Denisse i također sramežljiv! Voli svoju sestru Rachell i uvijek je dobar prema njoj bez obzira kako se ona ponašala prema njemu. Na putoanju upoznaje Allison koja ga pokušava osvojiti ali on i dalje samo gleda Denisse.

Alexis Perreli - Lijepa mlada djevojka koja se želi maknut od buke koja je u gradu, tako odlučuje da krene na put sa svojom prijateljicom Allison. Jako ljubazna i uvijek zabavna i smiješna. No tamo se njoj kao i Rachell počinju događati čudne stvari, ona shvaća da i nju netko želi ubiti.

July Reclose - Lijepa mlada djeojka. Na putovanju se odlično složila s Denisse. Kao i Allison ne podnosi Rachell. Na put odlazi sama jer se kao i Alexis jer želi maknuti od neprestane buke koja je u gradu.

Elizabeth Wolerstone - Lizz je djevojka koja je sa sestrom išla kampirati u šumu dva dana prije ostatka ekipe iz priče, dok su spavale u šatoru napao ih je medvjed. Njenoj sestri Lennie je nanio teže ozlijede dok je ona prošla bez ozlijede. Bježajući od medvjeda ona se izgubila od sestre a kasnije naišla na ostale! Ali jeli ih doista napao medvjed?!

Lennie Wolerstone - Ista priča kao i Lizzina, samo ona je nekako uspijela pobjeći "medvjedu" i uspjela je preživljavati u šumi 5 dana dok napokon nije pronašla svoju mlađu sestru Elizabeth.
Ali njezina priča ima žalostan kraj.


O čemu se radi - "Šuma duhova"

Šestero tinejđera kreće na put u daleku šumu, tamo se počinju događati čudne stvari povezane sa vješticama, duhovima, i prikazama.
P.S. ovo nije moja prva knjiga koju pišem, napisala sam dramu "Izgubljena nada", nju neću objaviti jer je prevelika priča, napisala sam još i horor "Kuća" koji je još strašnijih od ove knjige. Njega ću objaviti nakon ove knjige, nadam se da ćete uživati čitajući.
. . . . . . . . . . . . . . . . .vaša Limeta.




credits
123
murderscene
5. Preživljavanje
nedjelja, 13.09.2009.

Svi su bili uzrujani. Nismo imali hrane, pića, odjeće ni ikakve komunikacije s drugim ljudima. July je tiho plakala, Alexis je glumila forenzičara i istraživala krv, Denisse je razgovarala s Allison o preživljavanju, a Victor je sjedio na podu i stenjao – „O Bože, o Bože.“ Zatim su i meni počele teći suze i srušila sam se na tlo. Bila sam tako bespomoćna. Mislila sam da ćemo stvarno umrijeti ovdje. Crna olovka oko očiju mi se razmazala i plakala sam „crne suze“ i Victor me odmah zgrabio u svoje rukei počeo brisati suze s mojeg preblijeog lica.
„Rachell! Rachell! Molim te ne čini mi ovo. Rachell daj reci nešto, molim te!“ – Victor je bio na rubu sloma. A Denisse je počela glasno plakati.
„Ovo je zaista previše! – viknula sam iz sveg glasa i istrgala se Victoru iz naručja – moramo se smiriti, naći hranu. Ne preostaje nam ništa drugo osim toga da pođemo u zaselak.“
„Pa zar si skroz sišla s uma!“ – Allison je bila ljuta na mene, a Denisse se konačno sabrala i obrisala suze s lica.
„Ne, ona ima pravo, ako želimo preživjeti moramo naći hranu, piće i pokrivače u onom zaselku, inače ćemo se smrznuti ovdje“ - rekla je Alexis.
„Dobro onda. Tko ide samnom?“ pitala sam ostale.
Neko vrijeme vladala je tišina a onda se javila Alexis.
„Ja idem, jer ne želim ovdje strunuti.“
Za njom se odmah javila July – „Idem.“ Victor je odmah zakoračio ispred mene i oštrim glasom rekao – „I ja. – zatim se okranuo prema Denissei upitao je – Denisse?“ a ona je načas gledala u mene a zatim prišla nama i zgrabila Victora za ruku.
Zatim su sve oči bile uprete u Allison. Gledali smo je kao da je ona jedini spas a zapravo je bila slaba kao i July i Denisse. Victor, Alexis i ja smo jedinini još imali nešto malo snage. Allison se namrgodila uzdahnula i polaganim korakom na prišla te rekla – „Nemate pojma u kakve nevolje upadamo.“
„Nije nas ni briga. Ja samo želim odavde otići živa!“ – rekla joj je Alexis a zatim se obratila svima nama – „Vidjela sam na karti da ne postoji put koji vodi prema zaselku. On je smješten u sredini šume tako da moramo skrenuti s ovog puteljka i zaputiti se u šumu.“
„Kako znaš u kojem je smjeru?“ – upitala sam ju.
„Pogledajte.“ Rekla je i pokazala prstom u neki smjer koji je vodio u šumu i tamo se malčice nazirala neka kućica.
„Imaš pravo, hajdemo!“ – rekla sam i krenula tim putem i svi su me počeli sljediti.


| 15:11 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.