Copyright © 2006 by:Super_Designer ((http://superdesignerdesigner.blog.hr)) ® b4mb00cha! - MrGamer blog - Blog.hr

srijeda, 01.11.2006.

b4mb00cha!

Evo dosao sam se ovamo rijesiti frustracije... malo me stara zivcira zadnjih dana, sad nemamo skolu do next ponedjeljak :) heheh... Ako niste znali u Gračišću(nedaleko pazina) održala se jedina downhill (s bikeicama) utrka u cijeloj "Ljepoj" Našoj ove godine predmalo... evo vam web stranice: www.istradh.com uskoro cu se i ja spustit po toj luuuuuudoj stazi... Najmlađi sudionik je uravo iz 7. razreda Luka Širol. Lik je lud. Dobro vozi svoga Wheelera Buddy... Ovaj moj post nema bas veze s gamingom, ali ovo je pravi dokaz da se i gameri bave sportom osim Call Of Dutya, Pro Evolution Soccera i ostalih vrijemeubijajućih igri... PcPlay forum je rasulo, svi se svadjaju treba li reci igra ili igrica LOL... to nema bas jako smisla pa sam se oprostio od tog foruma. Curu nemam (zasad :)) i prestali smo cesto cijelo drustvo(mjesano naravno :)) izlaziti za weekend... Uskoro cu snimiti par filmova mene na bike-u pa cu uploadati na youtube da vidite moj skill :)

I to je bilo to od mene... pozdrav ljudi

- 17:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog za one koji slusaju S.O.A.D, zaljubljeni su i koje zanima moj zivot u kojem svaki drugi dan imas sranje jedno vece od drugog!

Ostali Blogovi:


ChocoRose
Ofwolfandman
emp!
Pazinska Kajgana
Roc
Jerry's Blog
D4mp1r
Crazy Rider's Blog
Dragon Slayer
O meni

Ime: Mr.Gamer
Godina: 12 i nesto
Zanimanje: Gamer
Razred: 6.e-idem popodne u skolu...
Na kompu sam od druge godine svoga zivota... :)
Sviram klavir
Best mjuza: System Of A Down (necu stavljat spotove na blog jer mi to sucksa, mozda samo link na spot), Sum 41
Cesto na Pcplay forumu, pisem textove za BalkanClanBase, itd
kontakt: e-mail: mr.inlove@gmail.com
MSN: mrgamer_1@hotmail.com

Mala napomena: Ovaj je blog dizajnirao -BlogDizajner-

Linkovi i chat

Balkanclanbase
PcPlay Forum
Hrvatska Cyber Liga











Anketa

Ovdje vas je bilo:

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












Naj izjave

Voli me - voljet ću te, ljubi me - ljubit ću te, varaj me ubit ću te!!!
Zivi brzo, umri mlad, budi lijep les!
Kvaka u letenju je naučiti kako se baciti na tlo i promašiti ga!
Ironija je kad ti cijeli zivot sole pamet, a nakraju umreš od šećerne bolesti...