Copyright © 2006 by:Super_Designer ((http://superdesignerdesigner.blog.hr)) ® Hi! - MrGamer blog - Blog.hr

četvrtak, 29.06.2006.

Hi!

Bike ide kao ludda... Ja sam si odfurao do frenda comp, cijelo vrijeme palimo po CoD2 i PES4... LUDILOOOOO!!! Hm... malo sam zeznuo stvar(mozda). Jos nisam predao narudžbenicu za knjige(bash bi bilo forra da ostanem bez knjiga rofl). Nemam bas neke inspiracije za pisat trenutno, ali definitivno cete se zabavit na ovom blog-u ako slijedite njegove linkove... Jos cu se pole poc peljat s bikeom(ne mogu bez svoje bebice... yes). Malo sam zapustio blog jer je moja glava preokupirana Ogameom, PES-om, CoD-om, a naravno i KONA-om Blast...


POZZ

*kiss to girls*
*punch to tokio hotel*
*granade to eminem*

- 15:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog za one koji slusaju S.O.A.D, zaljubljeni su i koje zanima moj zivot u kojem svaki drugi dan imas sranje jedno vece od drugog!

Ostali Blogovi:


ChocoRose
Ofwolfandman
emp!
Pazinska Kajgana
Roc
Jerry's Blog
D4mp1r
Crazy Rider's Blog
Dragon Slayer
O meni

Ime: Mr.Gamer
Godina: 12 i nesto
Zanimanje: Gamer
Razred: 6.e-idem popodne u skolu...
Na kompu sam od druge godine svoga zivota... :)
Sviram klavir
Best mjuza: System Of A Down (necu stavljat spotove na blog jer mi to sucksa, mozda samo link na spot), Sum 41
Cesto na Pcplay forumu, pisem textove za BalkanClanBase, itd
kontakt: e-mail: mr.inlove@gmail.com
MSN: mrgamer_1@hotmail.com

Mala napomena: Ovaj je blog dizajnirao -BlogDizajner-

Linkovi i chat

Balkanclanbase
PcPlay Forum
Hrvatska Cyber Liga











Anketa

Ovdje vas je bilo:

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












Naj izjave

Voli me - voljet ću te, ljubi me - ljubit ću te, varaj me ubit ću te!!!
Zivi brzo, umri mlad, budi lijep les!
Kvaka u letenju je naučiti kako se baciti na tlo i promašiti ga!
Ironija je kad ti cijeli zivot sole pamet, a nakraju umreš od šećerne bolesti...