prava ja ;)


missyx@net.hr
my mail :) pa pišite


FUCK IT:)

see I don't know why I liked you so much,
I gave you all of my trust...
I told you: I loved you!!
Now that's all down the drain,ya put me trought pain,
I wanna let you know how I feel...

FUCK WHAT I SAID, IT DON'T MEAN SHIT NOW,
FUCK THE PRESENTS MIGHT AS WELL THROW THEM OUT,
FUCK ALL THOSE KISSES,THEY DIDN'T MEAN JACK,
F U C K Y O U, H O E...I don't want you back!!!

You thought you could keep this shit for me,
ya burned bitch, I hear this story,
ya played me,
ya even gave him head,
now you askin' for me back,
but just another hag,
look elsewhere cuz ya done with me!!!

Ya questioned: Did I care?
you could ask anyone, I even said:
Ya wErE mY gReAt onE!!!
now it's over...
but I truli mean I'm sad,
it hurt real bad,
I can't sweat that
cuz I LOVED A HOE:)

=>MY BEST SONG E V E R :)))

no siKiRiKI:)

subota, 11.06.2005.

ma fuck the naslov;)

a i ja sam blesava;) posvađala se sa starcima na mrtvo ime...ma idem ja van,al nisam baš pri lovi...a mislila malo zujat;) al imam ja svoje frendice...yeah;) Et tolko za sad:)
idem se spremat za van..DA VEĆ;) a mora se;)
JEDAN JE ŽIVOT, NEMA GENERALKE...

- 15:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pogledaj me,to sam ja;)
JA SAM::
-lijepa
-pametna
-savršena:)

aj sad ponovo
-biLa umišLjena,riješiLa se te mane,pa sam savršena:)

aj box 1,3 put:)
:) jedna opaLjena curka
:) zamaLo pa punoLjetna
:) maturantica-LooooL
:) nezaLjubLjena
:) totaLno drukčija od drugih
====> I'M A SUPERGiRL,AND SUPERGiRLS JUST FLY <====

a owo ruuuLa kod mene::
:) ne shvaćaj život ozbiLjno...ionako svi umiru!!!
:) moj život je hip-hop, toe droga, njom se pucam!!!
:) sanjaj..snovi su poLovica tvoje stvarnosti!!!
:) dosta je biLo crnjaka,no sikiriki majka!!!

a sad stvari 2 B HAPPY::
:) Henry
:) moj komp
:) moj nesquick
:) dobra guza
:) frendovi
:) pLes
:) uši
:) miLka
:) sms
:) spavanje

sLušam::
:) 2paca
:) eLemenTaL
:) edu maater
:) svoju maater
:) missy eLiot
:) 50 centa
:) bLack eyed peas

gLedam::
:) aha,gLedam..

i šećer na kraju: MOŽEŠ BITI ŠTO GOD ŽELIŠ,JER VJERUJEŠ U SEBE..

:)

that girL I am:)
MModern
IInspirational
SSmart
SStunning
YYummy
XX-Rated

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com