četvrtak, 03.04.2008.

...no name...

Ej ljudi!!!mahwaveEvo još jedan dan u školi...nutKao što vidite nisam dugo pisala...al doma sam non stop na msn-u pa mi se neda pisat...roflroflroflroflbtw. moj msn vam je tara_thedog@hotmail.com...cerekza one koji su me tražili...uglavnom...prodali smo stan na jarunu i sad se na kraju školske godine selim na Jelenovac...roflJedva čekam...stan je ogroman i predivan je...cerekZa mjesec i pol će mi se rodit i mali buraz ....cerekUgl. u školi je užasno dosadno...petra tu nekaj gleda po tulumarci...naša je _the_sweet_girl_ !!!Pa ostavite kakav komentarčić...roflU školi se samo zaj. i jedem lizalice...finoBrijem da sam pokupovala cijeli dučan...imam dva velika odmora i pod svakim kupim po 4 lizalice...finoStrašno!ludA dobro...ne da mi se više pisat...idem stavljat slikice na tulumarku s Petrom....tu se već dere na mene da joj odem pomagat...smijehi još za kraj u nedjelju 6.4. mi je rođendan....cerekJoj jedva čekam...ljudi moram vas pozdravit...Petra će me udavit!cerekPOZZmahwave

- 08:20 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv