Jer ti ,najbolje znaš da mi pokvariš dan ,ako u tebe ne gledam ,pitaš me s kim opet flertujem ja ...

11.01.2006., srijeda

pozdrav...

ash:bok ljudi mi smo nove jako volimo tracat,svadat se i raditi gluposti.da se upoznammo ja sam ash kecap,cura do mene je đesika,cura do mene je jessica.mi imamo 16 godina idemo u skolu za vodoinstalatera mi smo male iznimke.znamo se od vrtica,isle smo u osnovnjek i sad idemo u srednju.profesore izludujemo i imamo stvarno "dobre" ocjene.
volimo sve sto vole mladi,stari,srednji ma mi vam volimo sve.slusamo sve od leteceg odreda i lepe brene i vuce i halida beslic i dare bubamare.... i dragane mirkovic
uglavnom slusamo narodnjake ,poznate smo po tramvanjskom broju 14 ako tko ide onda zna...
volimo tulume ,lude provode...
idemo na more svake godine zajedno i mislim da bi sad morale pocet slat komentare da ljudi saznaju da mi ouopce postojimo.e pa kome se svadja neka slobodno dode...

jess:da da dobro si to sve rekla pa da te nadopunim:ako se želite na bilo koji način ispucat mi smo prave .... ako vas tko iživcira ako vam nešto smeta a nemate se na kog ispucat.... inače smo super a djelimo i dobre savjete, sad za istač ako imate kakvih problema mi smo tu da vas saslušamo i probamo na bilo koji način pomoć... inače smo jako zajebane i prozvane smo dvorskim-školskim ludama naravno sve u pozitivnim smislu.... svi nas vole upravo zato kaj smo u isto vrijeme zabavne,a i dajemo najbolje savjete kad treba.... sigurna sam da će ovaj blog biti među najposjećenijima, jer smo zakooon..........

đes:ljudi pošto su vam ove dvije toliko toga rekle na meni je samo da ponovim ono najbitnije :prije svega puuuuuuusa svima , kao što ste saznali mi smo jedne tračerice , nije da to ne volimo , pa mislim tko to nevoli ?!i ako trebate nešto mi smo uvijek tu ....volimo još k tome (loše strane = mane) ogovaranje , ponekada osvete i tako ...a (dobre strane = vrline) volimo pomoć svima ..Pusa ;-))

curke _ a.k.a :ash - jess i đes

- 14:21 - I ...Kaj misliš ? (7) - Ako nečeš ne moraš - ***

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi