Missy

utorak, 20.12.2005.

Nema me!

A vrijeme je za novi post,sta kazete?Za 3 dana zavrsava skola,jedva cekam,a i vi isto.Fizika i matematika su mi zakljucene 3(kojeg li iznenađenja?).Dar bozji.Stara mi je otvorila galeriju,pa to znaci da cemo neko vrijeme bit puni love.A jedva cekam da ta vremena pocnu.Mislim,stvarno mi trebaju jedne dobre trapke a i cizme također.A znate za oni moj spoj.Ma bilo je odlicno.Da vam sad objasnjujem u dugo bi oslo.Ma bilo je fenomenalno i originalno.Nikad nisam bila na takvom spoju.Bio je pravi kavalir.Skroz mi se svidjelo,ali sad imam veci problem.Sviđa mi se netko drugi,nisam normalna.Ne znam kako sam u tako malom vremenu promjenila tako veliko misljenje.Ljuta sam sama na sebe.Mislim da imam krizu identiteta.Luda sam,a sto je najgore,ovo mi nije prvi put.Jel se to vama događalo,ako je,molim vas pod hitno jedan dobar savjet???A mogla bi vas nesto zamolit.Ajde budite dobri i objasnite mi kako da promjenim da mi ne pise komentari nego nesto ludo i drugacije.Glupo mi je da mi na kraju svakog posta pise veliko zeleno KOMENTARI!Kratko objasnjenje i na konju sam.Nisam vise tako glupa,kuzim sad svaku petu,a prije sam svaku šesnaestu.U skoli je prava ludnica.Gotovinini plakati jos stoje na svom mjestu.Nisu cak ni isarani,sto je pravo cudo za nasu skolu.Jucer je nasa pametna raska rekla da ima "osjecaj za felling" da necemo na ekskurziju.Ili je to rekla slucajno ili nas je tila stvarno dobro nasmijat i ismijat sebe!Ma glupa je ko tocak.Neki dan sam otkrila da moj voljeni gradic ima luđačku kućicu(starački dom).I sto je najbolje,u njemu ima 5 ljudi.Danas smo ja i Mima isle do tamo i srele smo nekog starog invalida u kolicima.A mi glupace,stale smo se smijat,a ona je pocela vikat "an,an".Grozne smo.Danas u 19 h u nasoj skoli je bila neka predstava.Svirali su neki moji drugovi i drugarice iz glazbene skole.Kad je na red dosla neka mala sa flautom,ja sam umrla od smijeha.Nisam se mogla prestat smijat.Samo sam se ja cula,ona nije tila pocet svirat dok se ja nisam prestala smijat.Uzas.Sinoc je Mario poslo Mimi poruku u kojoj je pisalo da zna da je ona probala pusit travu,i tu je poruku procitala njena majka.Rekla joj je da ce je bacit sa treceg kata nase skole ako je to istina.Mima joj se pocela smijat u lice i rekla joj da nije normalna i da to ona nikad ne bi radila(a vec je).Ludara luda.A odoh ja sad.Laku noc,treba sutra napolje.Salim se.Cujemo se,pusa svima.Stay cool!!!!!!!!!!

- 22:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #