malo o tequili, malo o svemu

Ja bih htjela imati neku prostoriju u koju se zatvorim i tamo me nitko nikada ne može naći. To bi bilo lijepo. Nevjerojatno kakva ljudi mogu biti gamad. Više na znaš tko laže a tko ne. Nevjerojatno... Imaju nevjerojatnu mogučnost povrijediti i to rade opet i opet i opet... Najbolje ih se kloniti. UUU... kako sam pametna.


sad nešto stvarno pametno. Zar se niste nikada pitali zašto stavljaju crve u bocu tequile. E pa ja sam našla odgovor na netu ali je na engleskom.


"You probably think this is some ancient Mexican tradition, right? Not unless your idea of ancient is 1950. We even know who invented the practice. Various reasons are given for it, but I say it all boils down to: Let's see if we can get the gringos to eat worms."

Makar sam očekivala nešto puno bolje ali i ovo je ok. Smješno ako se mene pita.
A eto čak sam i doznala zašto se tequila pije tako kako se pije:

"Čašica tequile, popularnog meksičkog pića, najčešće se poslužuje s malo soli i kriškom limuna. No, treba znati i kako sve to konzumirati: prvo se poliže sol s prsta ili nadlanice, popije se tequila, a zatim se zagrize limun. Razlog ovakvoj konzumaciji je što sol smanjuje ljutinu tequile, dok limun uravnotežuje i pojačava okus. Iz istih razloga limun se stavlja i u neka druga alkoholna pića ili koktele, a poznato je da se i vodeća meksička piva poslužuju s kriškom limuna."

LUV... pozz

27.02.2007. u 16:42 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nikad nisam misla de će doći taj dan... ali eto, i ja imam blog... ubiti: sve što volim, ne volim, mrzim, poštujem, jedem, pijem, gledam, slušam, pipam, oblačim...

Dakle...
VOLIM: Dobru Muziku (Queen, Freddie Mercury, Nick Cave, Tom Waits, Gorgon Haskell, HIM, Azra, Gunsi...), Filmove (Trainspotting, Donnie Darko+ sve sa Johnny Deppom), umjetnost, iskrenost, izravnost, starke, crni lak za nokte, Palačinke, Ziher, svoje udobne šlape, cigarete, tequilu, veliku kavu s mlijekom, horoskop u jutarnjem listu, jutarnju kavu, subotu, crvenu penkalu, tanku tehničku, engleski jezik, dobre viceve, sve s Nightmare before Chrismas, sve od Toma Burtona, prijetelje (prave), dečka, dobar smisao za humor, jagode, marelice, banane, tattoo...

NE VOLIM: Cajke, preseratore, povrče, uske majce, trčanje, školu, laži, pretjerivanja, neorginalnost, tajne, horore, strašne trilere, emo i takav tip ljudi, ispeglanu kosu, ....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

neki piplsi koje ja (manje ili više) volim
Moj najdraži dragi... my love
Cap- moj rođo
crna cura sa crnim bekgraundom- Ivana I think
Bobo- nemojte ga zvat MOMO jer mi tako starog zovu i prilično je zbunjujuće
Amy (zakon cura prema kojoj imam puno poštovanja) i Iva (nemam komentara...no)
Nikola( najbolji braco na c(ij)elom sv(ij)etu) i Filip (kul lik)
4.f gimnazije-- jedan od naj razreda u povjesti gimnazije
Željka- iz cetvrtog f

HimNA OVog bLOGa









NEŠTO ZA MENE



HIMNA ZIHERA



JOŠ NEŠTO ZA MENE