četvrtak, 26.11.2009.

Youtube

Ja sam totalno zaboravila da ja imam blog. I sjetim se ja i kao idem vidjet možda sam na www.blog.hr stavila da me zapamti. I vidim ja da sam ostavila korisnićko ime. I sad dok ja skužim lozink i skužila sam je !!! Wiii !!!
(Uvjek je ista za sve ) haha. sretan
Tako da sam si sad baš sretan ooo da yes
Ugl. pitate se zaš se ovaj post zove you tube ? Ha ? Ha?
Zato što sam ja ovisnica o njemu postala. Al ne ko normalni ljudi da gledam spotove.. Nego sam otkrila jo nešto bolje a to su Beauty & Style channelovi.
ooo da !yesyes
Ako ne znate za njih malo ću vam objasniti. Ugl. ljudi stavljaju svoje videe. Ono doslovce se sami snime sa svojom kamerom i stave na youtube. Ja imam svoju najdražu kako bi je nazvala..hm.. Make up guru... I guess ?! What ever. ( Joj kad ja počnem sa engleskim. haha. Kažem npr. jednu rijeć nastavim govoriti eng. LOL Ugl. Ona se na youtube-u zove Juicystar07 Utipkate to na youtubeu i dat će vam neke njene videe. A fora je zato što vam ona pokazuje kako se našminkati, i svašta drugo.. Npr. Pokazala je svoju SOBU !!! OOO dayesyesyes
Nevjerojartno kako imamo slične sobeeeee!!! Ajme malo friki zaliven
Evo vam jedan pa sami pogledajte !!!
http://www.youtube.com/watch?v=hS79zNAbBRM

- 16:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle