srijeda, 06.07.2005.

...eVo m€€€€€...moj novi blogić :)

...ma ja sam vam ljudi totalna zbunjola :) mislim stvarno...zaboravila sam korisničko ime i luuuuda sam...već se par dana pokušavam sjetit,ali ništa....i tako,evo mene u novom blogiću :) ali,moram vam priznat...više mi se sviđa ova adresssssaaaaaaa
...eeee,bash sam sa svojima pogledala onaj novi muvie "Wimbledon" sa Kristen Dunst i ono, O.K. je...tipically Hollywoodski :)
...inače,ja sam vam tudej kuhala večeru za maj femily i zbilja...dobro to meni ide :) ...mogla bi ja ko J.Oliwer...ako izuzmemo činjenicu da sam mami uništila JOŠ JEDNU padelu :0 ...ali,sve je prošlo bash fine,thanx God :)
...a ovih će mi dana doći moja LUUUUd@@@ frendica sa Lošinja i cijeli 7. month ćemo provest ko dvije freakuše...pa LJETTTTOOOOOO JEEEEEEEEEEEEEE !!!!!
...ali,bez brige,javit ću se ja koji put :)
...see ya...muchos b€$$oL!njO$ :)

- 00:17 - yO m@n! wH@t dO yOu s@y @bOuT tH@t ??? (6) - n@u pR!nT@j m@lO :) - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • vEr! b!g k!$$!cH tU eVr!v@N :) j@ s@M jEdN@ g!rL kOj@ j@@@kO vOl! eVr!t!nG p!nK @nD n@ fReNcH vEj...sEE y@ !!!!!

@ l!ttLe bIt of gOOd l!nK!ć!...

e @de$$o...sOmE oF m@j kOmp!ć! :)