< veljača, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Blog.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"I am what I am..most MF-s dont give a damn..."

FACTS ARE:
Davno, davno prije 16 godina, moje milo ,pretpostavljam ,plačno lice je ugledalo svjetlost dana.
Na blogovima, forumima i ostalim internetskim čudima možete me naći pod nadimkom MissPeppers koji izražava moju fascinaciju bandom poznatim kao RHCP. Papričice, feferoni, Peppersi, Red Hots, kako god ih zovete, su sastavni dio mog života, mog uživanja i mog MP4-ja. Također u njemu možete naći i Mr. Johna Frusciante-ja (gitarista prijevećspomenutog banda) koji je dovoljno dobar da stvara muziku i izvan svog matičnog banda. :). Povremeno tu negdje zalutaju i Ramones, J. Hendrix, ponekad i Fugazi....ovisi o mood-u. :D
Idem u jednu jako zanimljivu srednju školi i nadam se da će me s vremenom nešto prosvijetlit pa da će mi biti malo jasnije što želim dalje u životu.
Zasad želim samo uživat. =) =) =)
Moje dvije ili više najbolje prijateljice su prekrasna bića koja me, osim nervozom, bijesom i problemima, nakrcavaju i smijehom, srećom i potporom. =).

Image Hosted by ImageShack.us


Dosad sam zaključila da ne volim paaaar stvari (hm, par):
-umišljenost,
-dvoličnost
-zavlačenje i kad me netko vuče za nos
-laž
-kad se moje vršnjakinje očajnički trude da izgledaju kao dvadesetogodišnjakinje i više (eh, što starije-to bolje)
-licmjernost, zadrtost i neprihvaćanje tuđih stajališta, razmišljanja i razlika između ljudi
-tračanje, ogovaranje, ulizivanje
-povodljivost
-ljudsku glupost u svakom njezinom obliku (ratovi, zagađivanje okoliša, "Californication" (kao pojavu, pjesma je zakon),...)
-zatupljenost
-izdaju, nemarenje za tuđe osjećaje
-iskorištavanje
-"industrijsko proizvođenje" muzike (kompjuterski beatovi i zvukovi, previše syntha, marketinško pisanje pjesama koje sadrže rimu i stihove koji ne izražavaju ni mišljenje ni osjećaje izvođača (ili sam ja preglupa da čujem) već su smisleno napisani za te iste izvođače samo da bi postojao text koji će postati hit)
-cajke, Thompsona
-besmisleno pravilo da svi rockeri i metalci moraju nosit crno
-neoriginalnost, kopiranje, krađu
-plagijate
-lektiru
-moj vlastiti pesimizam i sklonost depresiji
-moj bezobrazluk i tvrdoglavost
-religijske zadrtosti
....

Image Hosted by ImageShack.us


No ja nešto i volim, a to je (nema određenog reda):
-svoje ime
-RHCP & J.F.-a
-muziku
-književnost (pisanje & čitanje)
-umjetnost
-fiziku
-moje prave prijatelje
-obitelj
-ljubav kao samu pojavu
- iskrenost, pažnju, nježnost
-originalnost, otkačenost
-starke (Converse rocks! :D)
-argumentiranost, razmišljanje svojom glavom
-funk-rock, alt-rock,rock, punk
-čokoladu, pizzu, H2O
-mp4, komp, MSN
-šetnje i izlaske
-pogled s prozora moje sobe (romantičarka 4. dimenzije..hehe =)=)=))
-engleski i njemački
-šarolikost ljudi i odjeće
-sve svoje UP-s and DOWN-s u životu, tijelo
-ovaj blog
-suosjećajnost
-stalak za cd-e :D:D:D
-muške osobe (kako sam to samo zaboravila), it means I`m straight, hehe
-sve pozitivne, a i negativne utjecaje na mene (njih ipak malo manje, puuno manje) jer me svi oni čine onim što jesam
-nadu
-ateizam
-....mnogo drugih stvari koje dokazuju da je ipak lijepo živjeti!
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

"I am what I am...." => and you gotta love me! =)

Mail: misspeppers_me@yahoo.com
MSN: misspeppers_me@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us



- "Don’t ever let anybody tell you music is stupid. Fucking assholes!!"
- "Music is the face of God."
- "You are free. Close your eyes, open your mind, and let this music in and you will see that this is true."

BY:JF


-"Have good time, all the time"
-"Funk is everywhere. Life is funky. People, situations, language, culture, movies, art, my motorcycle, scuba diving, many things are funky."

BY: Chad Smith

ROCK ON!

=)=)


Image Hosted by ImageShack.us




nedjelja, 21.02.2010.

Hej, Džoni, Džoni

Hej, Džoni, Džoni..pjeva Johnny.

A slično čujem i ja- e, luce, luce (uz ono vrćenje glavom). Većinom jer živim nekako usporeno da je jednostavno prebrzo. Nema nekakvog objašnjenja za prethodnu rečenicu, ako vam je jasna, jasna je sama po sebi, a ako vam nije jasna, vjerojatno ste normalni. Uglavnom, priča ide da se vrtite u krug po mislima i kući i zaključak bude da treba to sve odjebat. Mislim, svoja razmišljanja. Zato sam čvrsto odlučila živjeti od obroka do obroka i da mi jedino naprezanje moždanih vijuga bude razmišljanje što bih mogla pretvorit u svoje sljedeće jelo. I ne, nije to plitko, samo je sad jedino zdravo. Nema smisla...opterećivat se sad mislima o budućnosti, o faksu, o utrci, o ljubavi, o smislu i ljudima oko sebe, nego dan po dan dok ne dođe vrime kad će razmišljat bit zdravo, kad će razmišljat bit pozitiva, a ne besmislena analiza prošlosti i još besmislenija analiza momentalno besmislene sadašnjosti. Ne, to što je besmislena ne znači da je loša. Nije mi jasno zašto bi odsustvo nekog smisla bilo nešto loše? Nema mi smisla momentalno, ali guštam. Onako, smijeh i izlasci. I kave. I muzika. I to što je sadašnjost besmislena, samo znači da će vam s vremena na vrime ić na ku*ac i bit van puna kapa i bacit sebe u neko nostalgično-elegično-melankolično-sjebano raspoloženje i navit azru i onda opet imat volje za jednostavnje radnje smijanja i plesanja vanka i slušanja muzike.
Sritnija vrimena dođu, ne žalim se ja, ali je činjenica da bolje može bit. I onda kad dođe bolje, prva san u redu za produbljivat moždane i vježbat neurone i doprinosit svijetu i sebi svojim velebnim mislima, da.
Sad, pustite me da slušam azru.

- 15:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.