KoMeNtArI dA/nE

By: ...MissPatrishaDesign...

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..kako skinuti dizz..

1. Kliknite na download ispod dizajna koji zelie skinuti
2. Otvorit ce vam se stranica na rapidshare-u, zatim kliknite na "Free" i onda "Download"
3. Spremite dizajn, otvorite skinuti dokument u notepadu, i kopirajte kod
4. Idite u Blog editor - Dizajn - Html kod predloska, i tamo izbrisite stari kod, i zaljepite novi (koji ste skinuli)

Ako imate prijedloge, savjete, napisite mi u komentarima, ili mi se javite na msn: x.MissPatrisha.x@hotmail.com

PRIMAM NARUDŽBE


Free Music

Free Music



...linkovi...

~moj osobni blog~
~sara~
~shLjokica dizajn~
~gadura dizajn~




Novi dizzichi...smijeh

Bok..evo napokon doslo ljeto, i uspijela sam izdvojit malo vremena da napravim par dizzicha...nadam se da ce vam se svidati, i naravno slobodno napisite u komentarima svoje prijedloge, pohvale i kritike...jos sam pocetnica, tako da dizzichi nisu savrseni, ali kome se svida nek ga uzme...puno pozdrava od mene, i uzivajte!! wave
btw. ako uzmete dizz, javite mi u komentarima!

Pogled laze
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download

Trust me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download

Friends
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download


23.06.2008. u 10:35 ♥

| Komentari (22) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.