By: ..×..Lucija..))|
  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

ma nesto o svemu, svima i svacemuthumbup

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Malo o meni....

Dakle, zovem se Anita, imam 15 god i rodendan mi je tek u 10.mj tak da cu jos dugo imati 15nut.... idem u dizajnerskusmokin
U razredu nas ima jako puno cura i samo jedan jedini decko, al mislim da mu nije tak lose s namayes...iz raza se najvise druzim s Bekom, Mateom i Ivanom s kojom svaki dan idem na kavicu u Elite di se malo zezamo i tracamo sve oko sebesmijeh
Ostatak raza je ok iako ponekad znaju ici na zivce, al ono...prezivi se...jedna stvar koju uvijek moram imati je jako puno pljugica viskayes jer...recimo samo da svaki odmor idemo zapaliti...nas 4 ili 5 pa treba imati viskarolleyes...sta da jos kazem??? neznam...kad se sjetim bum napisala....do tada wave




MENE TI

Ti bi u roze da mi kao bojis svet
a ja bez krila oba ne idem na let
po tvome bit ce isto ko u bajkama
i svet bi na sve reko blago majkama

ne reci da si samo za mene rodena
sudbine da si kao rukom vodena
do srca moga i na prave srece prag
da ti dodem kao kafi slag

ti bi u roze da mi kao bojis svet
a ja bez krila oba ne idem na let
po tvome bit ce isto ko u bajkama
i svet bi na sve reko blago majkama

ref.
Nemoj nemoj mene ti
u zvezde da me kujes
nemoj mene ti
lazima da me kujes
nemoj mene ti
zbog mene u nesvest
nemoj mene ti
nije mi bas osamnaest

ti bi u roze da mi kao bojis svet
a ja bez krila oba ne idem na let
po tvome bit ce isto ko u bajkama
i svet bi na sve reko blago majkama

ref.
Nemoj nemoj mene ti
u zvezde da me kujes
nemoj mene ti
lazima da me kujes
nemoj mene ti
zbog mene u nesvest
nemoj mene ti
nije mi bas osamnaest 3x


|petak, 02.05.2008. , 20:48|

| Komentari (6) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.