By: ..×..Lucija..))|
  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

ma nesto o svemu, svima i svacemuthumbup

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Malo o meni....

Dakle, zovem se Anita, imam 15 god i rodendan mi je tek u 10.mj tak da cu jos dugo imati 15nut.... idem u dizajnerskusmokin
U razredu nas ima jako puno cura i samo jedan jedini decko, al mislim da mu nije tak lose s namayes...iz raza se najvise druzim s Bekom, Mateom i Ivanom s kojom svaki dan idem na kavicu u Elite di se malo zezamo i tracamo sve oko sebesmijeh
Ostatak raza je ok iako ponekad znaju ici na zivce, al ono...prezivi se...jedna stvar koju uvijek moram imati je jako puno pljugica viskayes jer...recimo samo da svaki odmor idemo zapaliti...nas 4 ili 5 pa treba imati viskarolleyes...sta da jos kazem??? neznam...kad se sjetim bum napisala....do tada wave




Evo mene opet...

Dosadno mi je doma pa se malo zabavljam....fali mi jutarnja kava s mojom Ivanicomtuzan....zezanje onih idiota .....smijanje ......tracanje .....jooooooooooj...al nema veze....nadoknadit ce mo mi to u pon, mislim imat ce mo dva i pol sata da se izbrbljamo i jos ce nam se Matea pridruzit pa ce biti jos bolje...mislim da ce otici malo vise neg jedna kutija....samo molim boga da ne dode Ines...onda smo gotove....i ugl.danas idem van i mislim da ce biti jako zanimljivo....smijeh....i jos je vrijeme za sada ljepo pa se nadam da ce takvo i ostat....ae cujemo se jos.......pusaaaaaakiss


|petak, 02.05.2008. , 11:19|

| Komentari (0) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.